کد خبر: ۱۱۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

زنده شدن یک خون آشام سال ها پس از مرگ+ عکس

شخصیت مشهور دارکولا پس از گذشت سال‌ها مجددا با یک بازیگر دیگر باز سازی می‌شود.
به گزارش شیرازه، "رابرت اگزر" کارگردان ژانر وحشت سینمای هالیوود که سال پیش با فیلم "ساحره" توانست توانایی خود در ژانر ترس را به همه نشان دهد این بار به دنبال بازسازی یکی از ترسناکترین ساخته های سینما خواهد رفت.

وی قصد دارد این بار به سراغ پروژه نوسفراتو رفته و این فیلم سال 1922 را بازسازی کند. نوسفراتو فیلمی سیاه و سفید و در ژانر فانتزی و ترسناک است. کارگردان فیلم نوسفراتو فریدریش ویلهلم مورنائو است.

این فیلم در سال 1922 بر اساس رمان دراکولا اثر برام استوکر ساخته شد. همچنین، این فیلم اولین فیلم تاریخ سینما در ژانر ترسناک است.

ورنر هرتسوگ در سال 1979 "نوسفراتوی خون‌آشام" را بر اساس نوسفراتوی اصلی ساخت و حال کار اگزر در مقایسه با هزتزوگ بسیار سخت شده است.

زنده شدن یک خون آشام سال ها پس از مرگ+ عکس

سایه‌ خون‌آشام نام اثری دیگر از بانویسی و اجرای نوسفراتو است که در سال ۲۰۰۰ یک نامزدی اسکار را برای ویلم دافو به همراه آورد که نقش مکس شِرِک را بازی کرد، خون‌آشام واقعی که مورنائو برای بازی در نقش اصلی فیلمش انتخاب کرد.

سال گذشته فیلم ترسناک تحسین‌شده‌ی "ساحره" ساخته اگزر با هشت‌ونیم میلیون دلار بودجه به یک موفقیت غافل‌گیرکننده در گیشه تبدیل شد و حال همه منتظر موفقیت بعدی این کارگردان جوان هالیوودی هستند.

زنده شدن یک خون آشام سال ها پس از مرگ+ عکس
منبع: میزان
برچسب ها: خون آشام ، عکس ، رابرت اگزر
نظرات بینندگان