کد خبر: ۱۱۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶

رئیس دولت تکرار کرد «آمریکا قابل اعتماد نیست»

شب گذشته ترامپ ایران را محکوم کرد و حامی تروریست خواند اما جالب تر از همه این اتفاقات، سخنان ضد امریکایی حسن روحانی است! او که در 4 سال گذشته تمام حیثیت خود و دولتش را پای اعتماد به امریکا هزینه کرد،و دیشب نطقی غراء علیه امریکا و هفتادسال شرارتهای آن علیه ایران ایراد کرد.
به گزارش شیرازه، شب گذشته ترامپ ایران را محکوم کرد و حامی تروریست خواند. او برجام را معلق گذاشت تا بتواند به همین بهانه تحریم های بیشتری در آینده بر ایران تحمیل کند.

اما اتفاقی که دیشب افتاد، تنها نتیجه تصمیم ترامپ نبود بلکه دموکراتها و جمهوری خواهان بدون شلیک حتی یک گلوله و با کمک همدیگر، ابتدا با مذاکره توان هسته ای ایران را نابود کردند، سپس تحریم ها را افزایش دادند و حالا با انداختن همه چیز بر گردن ایران، در تلاش اند تا مدل برجام را در سایر موضوعات تکرار کنند و بازهم از ایران امتیاز بگیرند.

اما جالب تر از همه این اتفاقات، سخنان ضد امریکایی حسن روحانی است! او که در 4 سال گذشته تمام حیثیت خود و دولتش را پای اعتماد به امریکا هزینه کرد، دیشب نطقی غراء علیه امریکا و هفتادسال شرارتهای آن علیه ایران ایراد کرد، اما به راستی آیا روحانی امشب متوجه 7 دهه خیانتهای امریکا علیه ایران شد یا علیرغم علم به آن، از خوشبینی به مذاکره با امریکا سخن میگفت و در توان هسته ای کشور بتون ریخت؟

پاسخ هرچه باشد، مهم اینجاست که از دید مردم و افکار عمومی امروز جلیلی و رییسی علیه امریکا حرف نمیزنند، این حسن روحانی است که این چنین علیه امریکا میخروشد و این بزرگترین دستاورد برجام در درازمدت برای جامعه ایرانی است؛ دیشب پیروزی منطق انقلابی ها آشکار شد چون روحانی حرفهایی را "تکرار" کرد که 4 سال قبل او و هوادارانش به آن میخندیدند: "امریکا قابل اعتماد نیست!"

*امیر حسین ثابتی
برچسب ها: امریکا ، روحانی ، فارس
نظرات بینندگان