کد خبر: ۱۱۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶
رئیس اتاق اصناف شهرستان مُهر:

اتحادیه‌های صنفی مهر همگام با سایر نهادها به هموطنان کرمانشایی کمک خواهد کرد

رئیس اتاق اصناف شهرستان مُهر گفت: بنده حقیر و روسای اتحادیه‌های صنفی و سایر همکاران همگام با سایر نهادها در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.

به گزارش شیرازه،  حسن افسری رئیس اتاق اصناف شهرستان مُهر در گفت‌وگوی اختصاصی به خبرنگار ما گفت: در روز گذشته خبر اسفناک وقوع زلزله در غرب کشور و به‌ویژه استان کرمانشاه که منجر به جان باختن و زخمی شدن جمعی از هم‌وطنان عزیزمان شد، موجب تأثر و تألم مردم به‌خصوص کسبه، تجار و بازاریان شهرستان مُهـر شد.


رئیس اتاق اصناف شهرستان مهر بیان داشت: جبران خسارت‌های مادی و مدیریت آسیب‌های روحی و روانی حاصل از زلزله اخیر عزمی همگانی و بسیج عمومی هم‌وطنان، دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و عمومی را طلب می‌کند.


این مسئول در ادامه خاطرنشان ساخت: بنده حقیر و روسای اتحادیه‌های صنفی و سایر همکاران همگام با سایر نهادها در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.


افسری در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و آرزوی بهبودی هر چه سریع‌تر برای مجروحان و مصدومان این واقعه، صبر جمیل و برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی را از خداوند متعال خواهان و خواستارم.


منبع:   عصر مُهـر

برچسب ها: مهر ، زلزله ، فارس
نظرات بینندگان