کد خبر: ۱۱۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۶
امام جمعه موقت شیراز:

دست به جیب مردم کردن پیامد دارد/ بانک ها زندگی مردم را نابود کردند/ کشف مشروبات الکلی از کارکنان یک سازمان حمایتی

امام جمعه موقت شیراز گفت: دولت در بودجه سال آینده به شعارهای انتخاباتی خود عمل نکرده و باید بدانند که دست به جیب مردم کردن راحت است اما پیامد سخت دارد.
دست به جیب مردم کردن پیامد دارد/ همایش مشکلات را رفع نمی کند/ بانک ها زندگی مردم را نابود کردندبه گزارش شیرازه، حجت الاسلام ابوالفاضل رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز تاکید کرد: خرج های بی خود و سمینارها و همایش های مسخره برای مردم ارزش ندارد، دولت خیلی کارها را انجام داده اما برای این کار حقوق می گیرند و منت ندارد زیرا وظیفه انجام می دهند.

وی ادامه داد: در انتخاب مدیر باید شایستگی وجود داشته باشد و افراد بد سابقه نباید پست کلیدی داشته باشند و از طرفی مدیر هم باید از کارهای مجموعه باخبر باشد.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: از طرفی نیز بانک ها زندگی مردم را نابود کردند و خودروسازهای داخلی نیز خون مردم را در شیشه کرده اند تا اجناس نامرغوب خود را بدون کیفیت به فروش برسانند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی تاکید کرد: مدیر نباید چند شغله باشد و باید از مشورت کارشناسان استفاده کند و دولت باید وضعیت مدیران چند شغله را مشخص کند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید از حوادث گذشته درس بگیریم، گفت: از زلزله کرمانشاه باید درس و عبرت گرفت زیرا اگر چنین حادثه ای در شیراز رخ دهد بسیار مشکل آفرین می شود.

امام جمعه موقت شیراز تاکید کرد: شهرداری باید در بازسازی بافت فرسوده مردم را یاری کند و به جای هزینه های بی فایده به فکر کمک به بازسازی این مناطق باشد.

امام جمعه موقت شیراز در خصوص وضعیت امروز منطقه نیز گفت: این موجی که ایجاد شده باعث فروپاشی اسرائیل می شود زیرا قدس قبله اول مسلمین بوده و حساسیت زیادی دارد که البته این اقدام رئیس جمهور آمریکا نشان از ناتوانی استکبار است.

حجت الاسلام رضوی اردکانی ادامه داد: این حرکت نشان از دشمنی همیشگی آمریکا با مسلمانان است و به یاری خدا در آینده نزدیک رژیم صهیونیستی به زباله دان تاریخ خواهد رفت که برای این مهم باید به تاکیدات رهبری توجه ویژه داشت زیرا فلسطین محور جهان اسلام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: شهید مفتح دارای جایگاه بالایی است و باید توجه داشت که دانشگاه و حوزه دو قطب مهم است.

امام جمعه موقت شیراز افزود: همگان باید مراقب باشند که اختلاف میان حوزه و دانشگاه نقشه دشمن است و باعث شکست می شود.

حجت الاسلام رضوی اردکانی در خصوص بودجه سال آینده کشور گفت: بودجه سال آینده با شعارهای دولت همخوانی ندارد و از طرفی بودجه ایجاد اشتغال نیز کم شده است.

وی یادآور شد: اگر تورم کاهش پیدا کرده پس این گرانی سفره مردم چی است، ارزش پول ملی که کم شود یعنی تورم.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: رئیس بانک مرکزی حرف های بی اساس می زند در حالیکه ارزش پول هر روز کاهش پیدا می کند و قرار نیست با گران کردن برق، آب و بنزین کمبودها را جبران کنند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی تصریح کرد: در هیچ کجای دنیا با مردمشان چنین رفتاری نمی کنند دست در جیب مردم کردن راحت است اما پیامدهای سختی دارد.

وی با اشاره به شب یلدا نیز گفت: شب یلدا از سنت های خوب است البته آیه و سوره نداریم و دیدار با بزرگان فامیل کار خوب است.

امام جمعه شیراز در خصوص روز حمل و نقل نیز گفت: توسعه حمل و نقل ریلی بهترین نوع کار است که باید انجام شود.

حجت الاسلام رضوی اردکانی در خصوص نمایشگاه گردشگری نیز گفت: قشقایی نشانه غیرت است و نباید در جای عمومی عروسی و رقص آنها را نمایش داد.

وی ادامه داد: یک سازمان حمایتی هم توری به شمال برده که از میان آنها مشروبات الکلی و مواد مخدر کشف شده که در این راستا مدیران باید پاسخگو باشند.


برچسب ها: امام جمعه ، شیراز ، بانکها
نظرات بینندگان