کد خبر: ۱۱۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۶ دی ۱۳۹۶
لاریجانی در صحن مجلس:

دولت با توجه به رای بالای طرح حمایت از انقلاب فلسطین مسائل مربوطه را پیگیری کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با توجه به رای بالایی که به طرح حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین داده شد، مسائل مربوطه را پیگیری کند.

به گزارش شیرازه،علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علین امروز (چهارنشبه) پارلمان، پس از تصویب طرح دوفوریتی حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین طی سخنانی گفت: از نمایندگان برای رای قاطعی که به این طرح داده‌اند تشکر می‌کنم.

وی به اظهارات ترامپ اشاره کرد و افزود: اقدامی را به نظر طراحی شده از سوی رئیس‌جمهوری آمریکا بود و در حقیقت توطئه‌ای بود که روند سازش آبکی را دنبال می‌کرد تا به فلسطین لطمه بزنند. البته آنها زمانی که با افکار عمومی کشورها و همچنین کشورهای اسلامی مواجه شدند دنبال سناریویی مبتذل دیگری رفتند.

لاریجانی نمایندگان را مورد خطاب قرار داد و گفت: امروز کار درستی در مجلس انجام شد و از شما تشکر می‌کنم. انشاالله دولت با این رای بالایی که به این طرح دادند آن را به جد دنبال کنند.

وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در سازمان ملل یک آهن پاره را به نمایش گذاشتند و ادعا کردند لاشه موشکی است که جمهوری اسلامی ایران به یمن داده اما سازمان ملل با رای بالا این کار را تقبیح کرد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان