کد خبر: ۱۱۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۶

فشارهای سیاسی کار ساز شد؛ فرماندار لامرد استعفا داد!

این استعفا در حالی بود که وی علاوه بر اینکه در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان از ادامه فعالیتش در شهرستان خبر داد بعد از فوت فرزندش نیز اعلام کرده بود که در کنار مردم لامرد خواهد ماند.
فشارهای سیاسی کار ساز شد؛ فرماندار لامرد استعفا داد!
به گزارش شیرازه، صبح دیروز محمد اسداللهی سرپرست فرمانداری لامرد به دلیل فشارهای سیاسی، طی پیامی رسما از سمت خود استعفا داد.

در بخشی از متن پیام استعفای اسد اللهی آمده است:«هرچند با عشق به خدمت به مردم عزیز جنوب فارس خصوصا لامرد سرافراز که سالها آرزوی خادمی ایشان را داشتم به لامرد بزرگ آمدم، اما اکنون با توجه به شرایط و مشکلات سخت پیش آمده صلاح کار را در این دیدم که با کسب رخصت از محضر مردم ولایت مدار شهرستان لامرد و موافقت استاندار بزرگوار فارس؛ عجالتا از حضور و ادامه ی خدمت در خطه ی شهیدپرور لامرد استعفا داده و از مردم بزرگوار لامرد حلالیت میطلبم. انشاالله با نظر مسولین محترم استانداری ادامه خدمت نمایم»

این استعفا در حالی بود که وی علاوه بر اینکه در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان از ادامه فعالیتش در شهرستان خبر داد بعد از فوت فرزندش نیز اعلام کرده بود که در کنار مردم لامرد خواهد ماند.

او در پیامی که چند روز بعد از فوت فرزندش صادر کرد آورده بود: «اگر چه در ابتدای این اتفاق جانکاه و در شرایط روحی خاص اینجانب و همسرم و بسیاری از خویشان و نزدیکان تاکید بر بازگشت اینجانب داشتند اما محبت و معرفت شما عزیزان  هم موجب  تسلای دل اینجانب و هم موجب شرمندگی و احساس بدهکاری گردیده است. صداقت، دیانت و غمخواری که در شما خوبان دیدم باعث شد دل دردمند و مجروحم تسلا پیدا کند و اراده ام  را در خدمت متعالی تر به سرزمین پرصلابت لامرد قوی تر نماید. در مقابل اراده و تقدیر الهی سر تسلیم فرود آورده در برابر محبت و همراهی همه گروه‌ها ،طیف ها، نهادها و  آحاد مردم خوش نیت و خوش مرام لامرد ابراز سپاس و تشکر می نمایم»

پیش از این شیرازه در گزارشی از فشار ها سیاسی به اسداللهی جهت استعفا خبر داد و نوشت:«پیگیری های ما حاکی از آن است که ماجرای زمزمه تغییر سرپرست فرماندار لامرد که هنوز چهار ماه نیست در این فرمانداری حضور دارد بر خلاف معمول از استانداری آب نمی خورد و تغییر فرماندار این شهرستان به دلیل فشارهای علوی نماینده لامرد است. وی که شاید به واسطه حضور پدرش در کابینه دولت جزء نماینده هایی محسوب می شود که بتوان او را نماینده‌تر نامید در تلاش است که با فشار به وزارت کشور فرماندار شهرشان را تغییر دهد.حال یا باید تبادار استاندار فارس و پژوهش معاون سیاسی استانداری جلو فشارهای سیاسی نماینده لامرد بایستند یا به تغییر فرماندار لامرد رضایت دهند؛ قطعا دود این بی ثباتی در عرصه مدیریتی شهرستان به چشم مردم خواهد رفت. در واقع باید گفت مدیران سیاسی استان باید بین مناقع خودشان و مردم یکی را انتخاب کنند»
نظرات بینندگان