کد خبر: ۱۱۹۱۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

لامرد یک قدم تا الصاق به کره شمالی!

پیام و سفارش سید محسن علوی در بین دولتی ها هم جایگاه ویژه ای دارد او با هماهنگی و به واسطه پدر، نقش غیر مستقیمی در چرخه انتصابات شهرشان دارد. انتصاباتی که صدای امام جمعه لامرد را نیز درآورده است.
لامرد یک قدم تا الصاق به کره شمالی!
به گزارش شیرازه، شمارش معکوس پایان سال 96 آغاز شده و طبق یک روال معمول و جالب باید کم کم به سراغ، ترین ها سال جاری برویم. اگه بخواهیم در بین نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی فعالترین، کم کار ترین، و حاشیه دارترین نماینده را معرفی کنیم. در بخش حاشیه دارترین نماینده، قطعا یکی از اصلی ترین گزینه ها سید محسن علوی نماینده لامرد است.

او که عنوان پر طمطراق آقازادگی را نیز به دوش می کشد در یکمین سالگرد حضورش در کسوت نمایندگی در واکنش به مطالبه یکی از رسانه های محلی لامرد از نماینده شهرشان، از آنها به جرم نشر اکاذیب و اقدام علیه امنیت عمومی! شکایت کرد. 

سایت لامرود از نماینده شهرشان پرسیده بود که چرا باید توافقی بین نماینده عسلویه و جم در مجلس با مدیر مجتمع گاز پارس جنوبی حاصل شود که در فازهای بعدی پارس جنوبی، هیچ نیروی کار بومی غیر از ساکنان شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه حق استخدام نداشته باشند در حالی که با توجه به تصمیم هیات وزیران در سال ۹۱ مصوبه بومی بودن شهرستان های لامرد و مهر در منطقه پارس جنوبی به دستگاه های مربوطه ابلاغ گردیده است.

علوی درحالی رسانه های محلی لامرد را به نشر اکاذیب متهم کرد که اولا خبر توافق بین نماینده جم و عسلویه با مدیر مجتمع پارس جنوبی در رسانه های بوشهر منتشر شد و هیچ گاه هم این خبر تکذیب نشد، ثانیا آیا مطالبه از یک نماینده مجلس که یکی از وظایفش نظارت و اجرای قانون است باید اقدام علیه امنیت عمومی خوانده شود؟

تهدید، روش دیگر ارعاب منتقدان و مطالبه گران آقازاده وزیر اطلاعات است. هادی سامع خبرنگار پارلمانی تابناک در این باره می گوید: هر وقت به مجلس می‌روم یکی از نماینده‌ها جلویم را می‌گیرد و تهدیدم می‌کند.

او دو هفته پیش نوشته بود: امروز توی مجلس نماینده لامرد مرا تهدید کرد که پدر من را در خواهد آورد. گفتم چه شده گفت«چرا فلان گزارش و فلان حرفی که من زدم را منتشر کردی.» گفتم برادر من خودت این حرف‌ها را زدی. گفت: «پدرت را در می‌آورم حالا ببین چیکارت می‌کنم!»

البته این طرز بیان و نگاه از بالا به پایین در بین ژن های خوب طبیعی است که مردم و خبرنگارها باید به آن خو بگیرند! اما آنچه که غیر طبیعی به نظر می رسد این است که قرار نبود در نظام جمهوری اسلامی پاسخ به انتقاد و مطالبه گری از مسئولان جوابش تهدید و شکایت باشد!

پیام و سفارش سید محسن علوی در بین دولتی ها هم جایگاه ویژه ای دارد او با هماهنگی و به واسطه پدر، نقش غیر مستقیمی در چرخه انتصابات شهرشان دارد. انتصاباتی که صدای امام جمعه لامرد را نیز درآورده است.  

ماجرای استعفای اجباری اسداللهی سرپرست فرمانداری این شهرستان به علت فشارهای سیاسی آنقدر اظهر من الشمس بود که دیگر نیاز به پرس و جو و اطلاع از پشت پرده ها نداشت.
هرچند که پژوهش معاون سیاسی استانداری استعفای اجباری فرماندار لامرد را تکذیب کند و آنرا به علت فشارهای روحی اسداللهی به خاطر از دست دادن پسر اعلام کند.
خط این تغییر اجباری را نیز که دنبال کنید حتما به فرزند آقای وزیر هم خواهید رسید.

فردای 22 بهمن تحریریه سایت لامرود به جرم سئوال و مطالبه گری در خصوص اشتغال جوانان لامرد از نماینده شان باید به دادگاه روند و این در حالی است که هنوز سه سال دیگر از دوران نمایندگی نماینده های مجلس دهم باقی مانده است و این نماینده پر حاشیه اگر با همین روند ادامه دهد حتما شاهد به وجود آمدن کره شمالی کوچکی در جنوب فارس خواهیم بود!
*مجتبی ارغوان
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سعید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
0
از ماست که بر ماست... وقتی به آقازاده ها رای میدهیم میشد این نتیجه اش