کد خبر: ۱۲۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
سرپرست معاونت امنیتی استانداری فارس تاکید کرد؛

ضرورت ایجاد مرکز تولید محتوا در فضای مجازی

سرپرست معاونت امنیتی استانداری فارس گفت:امروز دشمن از این فضا برای ایجاد شبه در باورهای دینی استفاده می‌کند باید مرکزی برای تولید محتوا و خنثی‌سازی شبهات دشمن ایجاد کنیم.
 به گزارش شیرازه، احمد احمدی‌زاده ظهر امروز در جلسه تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه‌هایی که در چهلمین سال انقلاب اسلامی در استان اجرا شد، بیان کرد: همت مردم و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری سبب شد که 22 بهمن حماسه‌ای با شکوه در استان فارس خلق شود. 

وی با بیان اینکه دشمن از ماه‌ها قبل به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم بود، تصریح کرد: مردم با حضور خود در 22 بهمن با وجود شرایط جوی در استان فارس نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی کردند. 

سرپرست معاونت امنیتی استانداری فارس با اشاره به نقش فضای مجازی در تبلیغات مثبت و منفی عنوان کرد: باید استفاده بیشتری از این فضا کرد، امروز دشمن از این فضا برای ایجاد شبه در باورهای دینی استفاده می‌کند باید مرکزی برای تولید محتوا و خنثی‌سازی شبهات دشمن ایجاد کنیم. 
حجت‌الاسلام و المسلمین محی‌الدین طاهری نیز در این جلسه اظهار داشت: مهم‌ترین لبیک به ندای رهبر این است که کاری کنیم که پایان سال دستاورد خوبی در زمینه رونق تولید داشته باشیم. 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سفر به این استان، فارس را در قله معرفی کرد و گفت: باید خود را آماده کنیم که در سالگرد چهل و یکم انقلاب اسلامی کلید خیلی از کارهای تولیدی در استان زده شده باشد. 

دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز افزود: مسئولان امنیتی و قضایی استان فارس باید امنیت اقتصادی را برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی فراهم کنند. 

نویسنده :
شیشه گر
نظرات بینندگان