کد خبر: ۱۳۰۷۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۰۵ تير ۱۳۹۸
به بهانه مصاحبه رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس؛

آقای کلاری، شفاف سازی‌تان را شفاف‌تر کنید!

حال که مهمترین هدف از اجرای طرح ساماندهی سرویس و در ادامه پوشاک مدارس را شفافیت مالی اعلام نموده اند بد نیست، رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس به سئوالات زیر پاسخ دهند تا موضوع کاملا روشن و شفاف گردد.
به گزارش شیرازه، دیروز سه شنبه 4 تیرماه محسن کلاری رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس در مصاحبه ای که با خبرگزاری فارس انجام داده، ضمن تشریح طرح ساماندهی سرویس مدارس، از طرح جدید این سازمان برای اصلاح وضعیت پوشاک مدارس خبر داده بود.

کلاری طرح سرویس مدارس را از ابتکارات استان فارس اعلام کرده و گفته است: با اجرای این طرح  مشکلات سرویس مدارس را به حداقل رسانده و اکنون در وضعیت قابل قبولی هستیم.

وی عمده اهداف طرح ساماندهی سرویس مدارس را کمک به «شفافیت پرداخت ها» و «ساماندهی رانندگان» عنوان کرد و گفت: شفافیت پرداخت و ساماندهی رانندگان به عنوان سد جدی مقابل خواسته های نامشروع عده ای سودجو بوده که در اجرای آن مقاومت زیادی کردند اما کار سامان یافت و امروز در بستری سالم و بدون تنش فعالیت سرویس مدارس در استان دنبال می شود.

حال که مهمترین هدف از اجرای طرح ساماندهی سرویس و در ادامه پوشاک مدارس را شفافیت مالی اعلام نموده اند بد نیست، این مقام مسئول به سئوالات زیر پاسخ دهند تا موضوع کاملا روشن و شفاف گردد.

1- میزان گردش مالی سالانه مربوط به سرویس مدارس در حداقل چهار ناحیه شیراز چقدر است؟

2- در قاعده ای که در موضوع سرویس مدارس تنظیم کرده اید سهمی هم برای سازمان دانش آموزی پیش بینی کرده اید یا خیر؟چقدر؟

3- سهم هرساله عوایدی از طرح سرویس مدارس به چه میزان بوده است؟

4- عواید سهم سازمان در چه مسیری هزینه شده است؟

5- چه تشکیلاتی بر موضوع هزینه کرد احتمالی عواید طرح نظارت دارد؟

صادق تندگویان
انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸
0
سلام نظریات خوانندگان را پخش کنید جهت شفافیت