کد خبر: ۱۳۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۸

جلسه شورای تامین برای بررسی وضعیت ساختمان هتل آسمان

جلسه شورای تامین برای بررسی آخرین وضعیت هتل نیمه تمام آسمان تشکیل شد.
فرماندار شیراز گفت: در ساعات اولیه صبح امروز شورای مدیریت بحران شهرستان شیراز برگزار و مقرر شد که مهندسان سازه با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس نسبت به بررسی‌های داخلی این ساختمان اقدام کنند.

محمدرضا امیری گفت:امروز همچنین شورای تامین شهرستان شیراز تشکیل و در این جلسه ضمن ارائه گزارش سازمان متبوع، تصمیم نهایی مبنی بر بازگشایی خیابان رودکی اعلام خواهد شد.

وی بیان داشت: به دلیل پیشگیری از بلاتکلیفی مردم، مسافرین هتل‌ها و مغازه‌داران در محدوده هتل آسمان که محدودیت و ممنوعیت‌هایی ایجاد شده است، با اتخاذ تدابیر انتظامی، نسبت به آمد و شد کنترل شده اقدام و کمیته‌ای با مسؤولیت معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شیراز و نمایندگان نظام مهندسی ساختمان و کارشناسان رسمی دادگستری تشکیل و نسبت به بازدید و بررسی وضعیت ساختمان و اعلام نظر پیرامون ایستایی موقت سازه به منظور کاهش یا برداشتن محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها تصمیم گیری می‌شود.

فرماندار شیراز افزود: نیرو‌های آتش‌نشانی شیراز از نخستین لحظات حادثه هتل آسمان در صحنه بودند و با نجات جان ۳۰ نفر از کارگران و اطفای شعله‌های آتش ادامه عملیات مبنی بر تخلیه دود و خنک‌سازی را تا ساعت ۲ بامداد ادامه دادند.

محمدرضا امیری گفت: آتش‌نشانان همچنین تا صبح در محل حضور داشته و کار لکه‌گیری را انجام دادند.

نظرات بینندگان