کد خبر: ۱۳۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد؛

بررسی آخرین اقدامات حوزه سلامت فارس در مقابله با ویروس کرونا/ پیگیری برای توزیع مناسب ماسک

در نشست بررسی آخرین اقدامات حوزه سلامت فارس برای مقابله با ویروس کرونا که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، پیگیری و نظارت بر مسایل مرتبط با اقدامات پیشگیرانه در استان مانند توزیع ماسک صورت، در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش شیرازه، دکتر «مهرزاد لطفی» با تاکید بر اینکه باید ماسک صورت به تعداد مناسب در اختیار همشهریان و مراجعان قرار گیرد، گفت: لازم است تجهیزات و موارد پیشگیری موردنیاز در مراکز درمانی برای همراهان بیماران نیز در کمترین زمان تهیه و ارسال شود.

 

دکتر لطفی از اعضای کارگروه های پیشگیری و شناسایی، مراقبت و درمان، پشتیبانی، مستندسازی و اطلاع رسانی عمومی خواست تا ضمن رعایت دستورالعمل ها، نسبت به اجرای صحیح مصوبات این نشست، پیگیری لازم صورت گیرد.

دکتر «محمدجواد خشنود» معاون غذا و داروی دانشگاه نیز از پیگیری برای اعلام عمومی لیست داروخانه های شبانه روزی منتخب از سوی معاونت غذاو دارو دانشگاه و انجمن داروسازان استان برای توزیع ماسک خبر داد.

دکتر «عبدالرسول همتی» معاون بهداشت دانشگاه نیز در این نشست از ارسال و توزیع مطالب آموزشی مربوط به دستورالعمل های آموزشی مراقبت های بهداشتی مقابله با کرونا ویروس به تمامی دستگاه های اجرایی و سمن ها خبر داد.

 

دیگر اعضای این نشست نیز گزارشی از برنامه ها و اقدامات خود برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ارایه دادند.

همچنین مقرر شد، ادامه این نشست به صورت روزانه در رابطه با اقدامات انجام شده برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در حوزه های بهداشتی، درمانی، دارویی و آموزشی از سوی مسوولان پیگیری مشخص شده برگزار شود.

این نشست صبح امروز، چهارم اسفند در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور معاونان، مدیران و مسوولان ارشد دانشگاه برگزار شد./

نظرات بینندگان