کد خبر: ۱۳۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
رئیس اتحادیه صنف بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار شیراز در گفتگو با شیرازه:

میوه فروشی ها باز هستند/ به شایعات توجه نکنید

علی اصغر اجلالی پور گفت: میدان میوه و تره بار شیراز مطابق هر روز جهت توزیع تره بار و سبزیجات جهت مغازه داران سطح شیراز، شهرستان های استان و استان های همجوار باز می باشد.

پیرو انتشار مطالبی در خصوص تعطیلی میدان تره بار به دلیل سم پاشی در فضای مجازی، رئیس اتحادیه صنف بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار شیراز در گفت وگو ی اختصاصی با پایگاه خبری شیرازه، از فعالیت شبانه روزی و پر رونق میوه و تره بار و سبزیجات خبر داد و گفت: میدان میوه و تره بار شیراز مطابق هر روز جهت توزیع تره‌بار و سبزیجات جهت مغازه داران سطح شیراز، شهرستان های استان و استان های همجوار باز می باشد و روند توزیع مطابق همه روزها انجام می شود.

علی اصغر اجلالی پور از وفور میوه و تره بار خبر داد و تأکید کرد: مردم عزیز نگران نباشند؛ چراکه هیچ کمبودی وجود ندارد و کار توزیع با قوت ادامه دارد.

وی با تصریح بر سم پاشی محوطه میدان تره بار در ساعات غیر کاری میدان اظهار داشت: برنامه ریزی مناسبی انجام شده و نگرانی مردم محصول شایعات شایعه سازان هست و این شایعات هیچ پایه و اساسی ندارد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار شیراز نیز در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن تکذیب مطلب منتشره در خصوص تعطیلی بازار به جهت سم پاشی، اظهار داشت: واحدهای صنفی طی روزهای آینده فعال و آماده ارائه خدمات به همشهریان شیرازی است و هیچگونه کمبودی هم در عرضه وجود ندارد.

جواد عدلو از همشهریان خواست که به شایعات منتشره در فضای مجازی توجهی نکنند و اخبار را از رسانه ها و خبرگزاری های معتبر دنبال کنند.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان