کد خبر: ۱۳۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
کیت تشخیصی رایگان برای سالمندان، کودکان و افراد بی بضاعت؛

شهرداری پرداخت هزینه تجهیزات و امکانات مقابله با شیوع کرونا را به عهده گرفت

امروز در جلسه شورای شهر شیراز ،شهرداری با انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی پرداخت هزینه های تجهیزات و امکانات را در مقابله با شیوع کرونا بر عهده گرفت. شهرداری همچنین در طرح‌های احداث فضای سبز شهری نیز ملزم به کاشت درخت های سرو، نارنج و چنار شد.

به گزارش شیرازه، شورای شهر در یکصد و بیست و پنجمین جلسه علنی در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا، کیت تشخیص رایگان بیماری کرونا ،گندزدایی و سم‌پاشی اماکن و محل‌های نگهداری سالمندان، کودکان و افراد کم توان ذهنی و بی‌سرپرست را در نظر گرفت.
در این جلسه تهاتر مطالبات شهرداري تا سقف مبلغ 5 هزار ميليارد ريال از دستگاه‌هاي اجرايي که از طريق اوراق تسويه خزانه نوع دوم و افتتاح حساب نزد بانك‌هاي عامل انجام می شد،به تصویب رسید.هر چند که در این جلسه اخذ عوارض برای اجرا از ابتدای اردیبهشت ماه سال 99  از دستور کار خارج و مسکوت شد اما پرداخت پاداش به اعضاء کمیسیون‌های بدوی مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

تغییر نام برخی کوچه ها و خیابان های شیراز
در این جلسه برخی از خیابان های شیراز نامگذاری شد و بوستان 7هکتاری در دست احداث محله کشن به نام نوید و بلوار جدیدالاحداث مجاور اراضی کارخانه سیمان فارس به نام صنعت سیمان تغییر نام یافت.البته اعضای شورا با نامگذاری برخی کوچه ها مثل کوچه 7/9 بلوار مطهری جنوبی به نام شهید نورمحمد حاتمی و تغییر نام خیابان شیخ روزبهان به نام ابوالقاسم انجوی شیرازی نیز موافقت کردند.
گفتنی است، دراین جلسه شورا ،لایحه «هزینه تأمین و ساخت پارکینگ مورد نیاز شهر» نیز به دلیل کافی نبودن رای موافق، بایگانی شد.



برچسب ها: شهرداری ، کرونا ، شیراز
نظرات بینندگان