کد خبر: ۱۳۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸

قرنطینه آزمایشی یک شهر در مازندران

با توجه به شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور و از جمله استان مازندران تلاش برای کنترل این بیماری با قوت در دستور کار است و در اقدامی مهم، قرنطینه آزمایشی نکا اجرایی شد.
موضوع مقابله با کرونا، موضوع مهم و اساسی در این شرایط حساس اشت که همه ما باید به عنوان شهروند در این بخش اطلاع‌رسانی مناسب انجام داده و با همه توان افراد را بر ماندن در منزل و قطع این زنجیره ارتباط تشویق کنیم.

در این بین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا نکا براساس مصوبه‌ای قرنطینه آزمایشی از 19 شب ( شنبه شب 24 اسفندماه) را اجرایی کرده است تا گامی برای قطع این زنجیره ارتباطی و کاهش تردد در شهر برداشته شود.

فرماندار شهرستان نکا با اعلام اینکه قرنطینه آزمایشی از 19 شب گذشته اجرایی شده است؛ گفت: قرنطینه آزمایشی در نکا براساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا نکا اجرایی شد که براساس آن مردم باید در قرنطینه خانگی قرار گرفته و تردد خودرو به غیر از موارد ضروری ممنوع است و بازار هم تعطیل شد.

عبدالجواد توحیدی‌مقدم اظهار کرد: تلاش برای حفظ جان شهروندان از مهمترین اولویت است و اکنون زمان ماندن در منزل و مقابله با ویروس کرونا برای مردم است.

وی افزود: هر چه این ارتباط‌گیری با افراد کمتر و اجتماعات و حضور در بازار و میادین کمتر باشد؛ ویروس زودتر از شهر و دیار ما خواهد رفت.

فرماندار نکا گفت: همه ما در این برهه از زمان مسؤول هستیم و باید با خدمات‌رسانی مناسب برای حفظ جان شهروندان تلاش کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا نیز اظهار کرد: حفظ جان شهروندان مهمترین اولویت ماست و همه برنامه‌ریزی‌های ما برای افزایش سلامت مردم است.

علیرضا خانجانی به خبرنگار فارس گفت: مهمترین کار برای قطع این زنجیره، رعایت نکات بهداشتی و دوری از تمجعات است که از همه شهروندان درخواست داریم که نسبت به رعایت نکات بهداشتی برای حفظ سلامت خود و دیگران دقت کنند.

نظرات بینندگان