کد خبر: ۱۳۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمدرسول الله(ص) شیراز خبر داد:

تقسیم 250 بسته معیشتی برای جبران خسرات ناشی از ویروس کرونا

فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمدرسول الله(ص) گفت: 250 بسته معیشتی برای جبران خسرات ناشی از ویروس کرونا در بین نیازمندان تقسیم می شود.

به گزارش شیرازه، سرهنگ پاسدار عباس بنائی فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز در خصوص اقداماتسپاه در شمال غرب شیراز برای جبران خسارت ناشی از شیوع ویروس کرونا گفت: با پشتیبانی قرارگاه شهید اسکندری و خیرین 250بسته و مجموعا یک میلیارد ریال در بین نیازمندان تقسیم خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز افزود: بسته های معیشتی توسط بسیج سازندگی ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز و حوزه های مقاومت بسیج، تحویل پایگاه های بسیج در حوزه استحفاظی قرار خواهد گرفت و پس از تحویل و شناسائی افرادی که از قبل شناخته شده هستند و در ویروس کرونا متحمل خسرات شده اند، درب منزل به آنها تحویل داده خواهد شد..

وی ضمن تشریح اقدامات بسیجیان و گروههای جهادی در این ایام که کشور دچار کرونا ویرس شده است بیان داشت: اقدامات سپاه در شمال غرب شیراز برای کمک به ریشه کن نمودن ویرس کرونا، در هر بخشی که توان و قابلیت داشتیم، با توام توان و جدیت فعالیت کرده و این فعالیت ها ادامه خواهد داشت.

سرهنگ بنائی در پایان از همه خیرین و دواطلبانی که چه از لحاظ نیروی انسانی حضور در میدان و چه از لحاظ مالی توان کمک جهت مقابله با کرونس ویروس را دارند دعوتبه همکاری با گروههای جهادی در شما غرب شیراز کرد.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان