کد خبر: ۱۳۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹

توزیع 540 بسته معیشتی و بهداشتی در بین خانواده های کم بضاعت

تولیت آستان سیدعلاالدین الحسین (ع) از توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در بین خانواده های کم بضاعت شناسایی شده توسط مرکز افق آستان خبر داد.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین طاهری تولیت آستان سید علاالدین الحسین (ع) در مراسم توزیع بسته های معیشتی گفت: مرکز افق آستان مقدس با همکاری پایگاه مقاومت بسیج آستان با شروع شیوع ویروس کرونا فعالیت های مختلفی داشته اند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 15 مرحله ضد عفونی حرم مطهر ، معابر و منازل طی 24 ساعت شبانه روزگفت: در کنار این اقدامات، کمک های مردمی برای کمک به افراد کم بضاعت و کسانی که به مشکل خورده اند جمع آوری شده است و با درخواست مردم با ورود به منزل شان اقدام به ضد عفونی کرده اند.

حجت الاسلام طاهری از شناسایی افراد بی بضاعت و کسانی که به دلیل شیوع بیماری کرونا به مشکل برخورده اند خبر داد و بیان کرد: بیش از 540 بسته ارزاقی و بهداشتی معیشتی برای خانواده های کم بضاعت در منطقه تهیه شده و توزیع خواهد شد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز افزود: این بسته های ارزاقی و بهداشتی شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی به همراه ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح می باشد که با برنامه ریزی های انجام شده توسط شش تیم 5 نفره در 6 مسیر توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام طاهری در پایان تاکید کرد: این فعالیت ها جهت مقابله با ویروس کرونا انشالله ادامه خواهد داشت و امیدواریم هستیم با توکل بر خداوند متعال و یاری حضرت حق این بیماری از کشور ما و کل جهان ریشه کن شود.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان