کد خبر: ۱۳۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹

سنگ تمام جهادگران در جنگ با کرونا+عکس

گروه جهادی شهدای احمدآباد شیراز یکی از گروه های جهادی بسیج است که عملیات ضدعفونی و گند زدایی کردن معابر واماکن پرتردد و همچنین کمک در تولید دستکش یکبار مصرف و تولید ماسک طی یک ماه اخیر به صورت مداوم در دستور کار قرار دارد.
به گزارش شیرازه ،در این روزهای که  در خانه ماندن و کاهش تردد توصیه جدی مسئولان است هستند افرادی خودجوش و بسیجی وار  برای در امان ماندن مردم از ویروس منحوس کرونا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند ، یکی از این گروه جهادی که متشکل از ۱۵ بسیجی است گروه جهادی شهدای احمدآباد  شیراز می باشد .

روح الله جباری مسئول گروه جهادی شهدای احمدآباد دراین باره گفت: از اوایل اسفندماه همزمان با فراگیری شیوع ویروس کرونا ،  شهرک های احمدآباد، سجادیه ، سلحشوران و درمانگاه خیریه نرجس و شهرک های اطراف در معابر و مکان های پرتردد با دستگاه ضدعفونی شده است . 
 
وی ادامه داد: دراین ایام تعداد ۳۰۰ بطری محلول در بین مردم شهرک احمد آباد توزیع گردیده است و بسته های معیشتی دربین نیازمندان توزیع کردیم.

جباری افزود:  این گروه جهادی ده نفره در تولید ماسک و دستکش یکبار مصرف فعالیت دارند .و روز حداقل دوهزار لیتر محلول به ضد عفونی فضای شهری می پردازند.

مسئول گروه جهادی شهدای احمدآباد گفت: طی یک ماه اخیر میانگین ۵۰ هزار لیتر محلول در ضد عفونی کردن اماکن به کار گرفته شده است . ودر منطقه کهمره سرخی عملیات ضدعفونی ، توزیع محلول و لوازم بهداشتی  انجام گرفته است.
 
وی در پایان گفت:   هر روز ۵ الی ۸ نفر  از از این گروه جهادی به تولید ماسک بهداشتی کمک می نمایند و تا قطع این ویروس در محله ها و شهرک ها حضور خواهندداشت.

نظرات بینندگان