کد خبر: ۱۳۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
به مناسبت نیمه شعبان؛

"ظهور لبخند" شادی را به بالکن خانه شیرازی ها می برد+ فیلم

توانا گفت: به مناسبت نیمه شعبان، بسیج دانش آموزی شیراز، در مجتمع های مسکونی برنامه شاد و مفرح برگزار می کند.

به گزارش شیرازه، توانا رئیس سازمان بسیج دانش آموزی فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه با اشاره به همکاری بسیج دانش اموزی در مقابله با شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: در مبارزه با ویروس کرونا، گروه های دانش آموزی در عرصه های مختلف خدمت رسانی مشغول خدمت بودند و بخشی از این کار را به موضوعات اجتماعی خاصه افزایش نشاط اجتماعی در میان خانواده ها و نوجوانان اختصاص دادند.

توانا گفت: در ایام پیش رو، برخی از اقدامات جهادی را به سمت افزایش نشاط اجتماعی سوق دادیم.

وی افزود: با نزدیک شدن به ایام نیمه شعبان، ما ازا این فرصت استفاده کرده و برنامه ای تحت عنوان "ظهور لبخند" در شیراز تدارک دیدیم.

به گفته توانا، این برنامه یک برنامه جذاب و در قالب طنز گفتگو محور است که از ظرفیت "عمو جعفری" استفاده می شود و در طول مسیرها هم کارناوال با برنامه های شاد خواهیم داشت.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی فارس با تصریح بر اینکه برنامه اصلی در 10مجتمع مسکونی شیراز از امروز بعد از ظهر اجرا خواهد شد، تأکید کرد: در حاشیه این برنامه، بسته های ضدعفونی شده ای حاوی اقلام فرهنگی با موضوع مهدویت میان واحدهای مجتمع های مدنظر توزیع می کنیم.

وی به برگزاری یک مسابقه فرهنگی خانوادگی در کنار برنامه های طنز اشاره و بیان کرد: مجتمع مسکونی غزال، مدرس، و 313یاران، از جمله مجتمع های مدنظر در اجرای این برنامه است.

توانا با اشاره به همکاری قریب به 50 نفر در اجرای این طرح، افراد همکار را غالبا دانش آموزان بسیجی معرفی کرد و گفت: برنامه ریزی شده که بر اساس اطلاع رسانی انجام شده در مجتمع های مورد نظر، خانواده ها از بالکن و پنجره شاهد اجرای برنامه ها باشند.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان