کد خبر: ۱۳۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
28 فروردین 1399:

شمار مبتلایان به کرونا ویروس در فارس 2327 نفر رسید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی 101 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد و گفت: تعداد مبتلایان در فارس به دو هزار و 327 نفر رسیده است.
به گزارش شیرازه، عبدالرسول همتی با اشاره به نمونه های ارسال شده به آزمایشگاه های تشخیصی بیان کرد: از یک هزار و ۶۰۵ نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیصی، ۱۰۱ مورد مثبت گزارش شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به دو هزار و 327 نفر رسیده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه سه نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند که با این سه مورد جدید، تاکنون آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به 64 نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه تاکنون یک هزار و 107 نفر از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی بوده اند، ادامه داد: 570 نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

همتی از مردم خواست تا برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید۱۹ و قطع زنجیره های انتقال این بیماری، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی، در خانه ماندن و پرهیز از ترددهای غیرضرور را جدی بگیرند.

نظرات بینندگان