کد خبر: ۱۴۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹

تجلیل از آتش نشانان برتر شیرازی

همزمان با هفت مهر روز آتش‌نشان، در مراسمی از خدمات آتش‌نشانان برتر مجموعه شهرداری شیراز قدردانی شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در مراسم بزرگداشت روز آتش‌نشان گفت: آتش نشانان شیرازی پارسال بیش از ۱۵ هزار عملیات انجام دادند.

محمدهادی قانع با بیان اینکه در ۷ ماه گذشته شیوع بیماری کووید ۱۹ از کیفیت خدمات این مجموعه نکاسته است، ادامه داد: از جمله اقدامات سازمان در چند ماه گذشته کاهش زمان رسیدن به محل حادثه با افزایش ایستگاه و پایگاه‌‎های عملیاتی آتش نشانی، افزایش نیرو‌های انسانی، افزایش تجهیزات انفرادی و عملیاتی، تهیه طرح‌های عملیاتی از جمله طرح جامع اطفاء حریق، توانمند سازی منابع انسانی، ایجاد نرم افزار و افزایش توان عملیاتی است.

قانع با اشاره به جذب و استخدام ۱۵۸ نیروی جدید آتش نشان در خردادماه امسال، بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا، علاوه بر تدوام امر آموزش، آموزش ویژه آتش نشانان جدید نیز دنبال شد.

او ادامه داد: برای کاهش تعداد حوادث در سطح این کلانشهر، اقدام به تهیه طرح‌های عملیاتی در قالب شهر ایمن شد که خوشبختانه با آموزش‌های امینی و کارشناسی‌هایی که در حال انجام است، موفق به کاهش ۱۵ درصدی حوادث در سال گذشته نسبت به سال ۹۷ شدیم.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، از کسب رتبه دوم ارزیابی عملکرد سازمانی بین سازمان‌های شهرداری شیراز خبر داد و اضافه کرد: امسال برای اولین بار موفق به دریافت دو گواهی‌نامه استاندارد جهانی ایزو شدیم.

در پایان این مراسم، علاوه بر قدردانی آتش‌نشانان برتر، از تجهیزات خریداری شده و طرح جامع آتش‌نشان داوطلب رونمایی شد./ باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان