کد خبر: ۱۴۷۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
رئیس ستاد انتخابات استان فارس:

بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در فارس هستند

احمدزاده گفت: از جمعیت حدود ۵ میلیون نفری فارس، بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۲۸ خردادماه امسال هستند.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سید احمد احمد‌ی زاده رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: از مجموع جمعیت حدود ۵ میلیون نفری این استان، ۳ میلیون و ۵۸۴ هزار و ۷۴۰ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات و رأی دادن هستند.

بیشتر بخوانید:


وی افزود: از این تعداد یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۲۹۵ نفر مربوط به شهرستان شیراز است. همچنین ۸۰ هزار و ۴۳ رأی اولی در سطح فارس داریم که ۲۶ هزار و ۸۶۰ نفر از آن‌ها مربوط به شهرستان شیراز است.

احمد‌ی زاده اظهار داشت: در جریان نام نویسی از داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در فارس، ۳ هزار و ۲۶۸ نفر برای انتخابات شورا‌های شهر و ۱۴ هزار و ۴۵۸ نفر نیز برای انتخابات شورا‌های روستا ثبت نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات فارس بیان کرد: در بررسی صلاحیت ها، صلاحیت یک هزار و ۸۱۴ نفر از داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی در ۱۱۰ شهر استان فارس تایید شد.

وی با اشاره به پیش بینی ۸ هزار و ۴۰۵ صند وق اخذ رأی در این استان گفت: از این تعداد سه هزار و ۸۴۱ صندوق مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و ۴ هزار و ۵۶۴ صند وق مربوط به انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستاست.

احمد‌ی زاده بیان کرد: زمان رأی گیری از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد ماه جاری آغاز خواهد شد و تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت که در صورت نیاز این زمان با نظر وزیر کشور قابل تمدید است.

انتهای پیام/ع/ر

نظرات بینندگان