کد خبر: ۱۴۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۱۲ تير ۱۴۰۰

آتش سوزی موتور سیکلت در پارکینگ ساختمان مسکونی/ علت اصلی وقوع آتش سوزی در دست بررسی است

آتش سوزی موتور سیکلت در پارکینگ ساختمان مسکونی آتش نشانان را روانه محل حادثه در بلوار قهرمانان شیراز کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، به دنبال اطلاع رسانی شاهدین ومالکین ساختمان مسکونی مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه موتور سیکلت در پارکینگ ساختمان به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ساعت 17:42 روز گذشته زنگ ایستگاه 17 ، را به صدا درآورد وآتش نشانان به محل حادثه در شهرک مدرس، بلوار قهرمانان، اعزام شدند.


به گفته آتش نشانان اعزامی در محل حادثه یک ساختمان مسکونی چهار طبقه دیده می شد که در قسمت پارکینگ آن یک دستگاهموتور سیکلت به صورت کامل دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود و خودروی تیبا مجاور خود را نیز در بر گرفته بود.

بیشتر بخوانید:

مربی شیرازی برترین مربی راگبی آسیا شد

هزاران اسرائیلی تابعیت امارات را گرفتند

شکنجه شدید ولی‌عهد سابق عربستان 

با توجه به حضور پرسنل 17 ایستگاه عملیاتی به سرعت یک تیم با آبرسانی مناسب و سرعت عمل بالا موفق شدند با استفاده از تجهیزات انفرادی و دستگاه تنفسی خود را به کانون آتش سوزی نزدیک کنند.

آتش نشانان با شعله زنی، آتش سوزی را مهار و خاموش کردند و تیم دوم که مسئولیت جستجو را بر عهده داشتند نیز با استفاده از تجهیزات کامل انفرادی و دستگاه تنفسی به بررسی کامل محل پرداختند و با اطمینان از نبود فرد محبوس شده عملیات را ادامه دادند.

آتش نشانان قبل از سرایت شعله های آتش به طبقات و خودروهای دیگر، حریق را مهار و با انجام عملیات تهویه دود با استفاده از فن، پس از ارائه تذکرات ایمنی لازم به ساکنان ساختمان، ماموریت خود را پایان دادند.
گفتنی است؛ علت اصلی وقوع آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام/ع/ح
نظرات بینندگان