کد خبر: ۱۴۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
«شیرازه» گزارش می‌دهد:

نمایندگان به رای و اعتماد مردم احترام بگذارند/ لزوم بکارگیری نیروهای جوان و متخصص در پست‌های کلیدی استان فارس

امروز فارس منتظر مدیران کار آمد و جوان انقلابی وجهادی در عرصه مدیریت استان است بنابراین امیدواریم نمایندگان انقلابی با بصیرت سیاسی بالا ضمن توجه به خواسته های اساسی مردم خصوصا جوانان تحصیل کرده کشور و توصیه رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم باتوجه به وظیفه خطیر خودشان وتعهداتی راکه در انتخابات مجلس به ملت انقلابی دادند ازحضور و رایزنی برای رفتن به کابینه دولت پرهیز نمایند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، این روزها در گوشه و کنار کشور نجوای تغییرات اساسی در پست های مدیریتی به گوش می رسد و قطعا بسیاری از مدیرانی که در دولت قبل بر صندلی های خود جا خوش کرده اند باید جای خود را به نیروهای جوان و خلاقی بدهند که بتوانند گوشه ای از مشکلات و معضلات پیش آمده در جامعه را حل کنند.

در این بین شنیده ها حاکی از تمایل برخی از منتخبان مردم در مجلس است که پیش از این با شعار انقلابی بودن از مردم رای اعتماد گرفتند و اکنون با اقداماتی زیرکانه، استراتژی حرکت به سمت جایگاه های مدیریتی استانی را درسردارند.

اسماعیل کاوه حقوقدان و فعال سیاسی اجتماعی در گفتگو با خبرنگار شیرازه، خطاب به دولت جدید و نمایندگان ملت خواستار انتخاب مدیرانی شده که با معیارهای بیانیه گام دوم انقلاب و شعار عدالت خواهی دولت جدید هم راستا باشند.

کاره با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ایران و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا با فرازوفرودهای متفاوت سیاسی پایان گرفت، اظهار کرد: حضور کمرنگ تر مردم نسبت به انتخابات گذشته، برآیند نارضایتی عمومی از سوء مدیریت های دولت سابق بود که با عدم جوان گرایی در انتخاب مدیران ابتکار عمل و نوآوری را در مدیریت کشور از بین برد. باعث افزایش ۳ تا ۶ برابری قیمت ها گردید و افزایش قیمت مسکن، زمین و مواداولیه صنایع را در پی داشت. نتیجه این اقدامات دولت قبل گرانی و تورمی بود که باعث نارضایتی عمومی مردم مانع از حضور حداکثری پای صندوق های رای بود.

وی افزود: اما در انتخابات ۱۴۰۰ با تمام این مشکلات و نارضایتی‌های متعدد شرکت کنندگان در انتخابات که به دنبال یک تغییر کلی به نفع ملت بودند تا اعتماد ازدست رفته گذشته جبران شود، با انتخاب افرادی انقلابی و فساد ستیز سعی بر برقراری عدالت اجتماعی در جامعه داشتند.

به گفته وی، امروز مردم کشور و به تبع آن اهالی فارس از ریس جمهور و دولت مردمی عدالت و کرامت، انتظار انتخاب مدیران براساس شایسته سالاری و برپایه تخصص، تعهد و کارآیی دارند و انتظار می رود، همان طور که در زمان جنگ تحمیلی، شکوفایی صنعت هسته ای و فعالیت در عرصه سلول های بنیادی و مسایل نظامی به جوانان مبتکر و انقلابی اعتماد نمودند امروز هم بعد از تجربه سه دولت اصلاحات و اصولگرایان و میانه رو ها که باشعار جوان محوری انتخاب شدند ولی در عمل متاسفانه برعکس عمل نمودند، از انتخاب مدیران بازنشسته و مسن در پست های مدیریتی کلان کشوری و استانی پرهیز کنند و با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب که جوانان را مخاطب قرار داده اند و آنان را محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی معرفی کرده اند، با انتخاب و اعتماد به جوانان این مهم را محقق کنند.

این حقوقدان و کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: درانتخاب مدیران کلان کشوری و استانی توجه به جوانگرایی ضروری است، چرا که در بیانیه مذکور، رهبرمعظم انقلاب، مهمترین ظرفیت امیدبخش کشور را نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی دانسته و جمعیت جوان زیر چهل سال را فرصت ارزشمندی برای کشور قلمداد کرده و فرموده اند: «دنباله مسیر انقلاب اسلامی باید با همت و هشیاری آنان[جوانان] طی شود».

حرف آخر اینکه :

حالا با تکیه بر بیانیه ارزشمند گام دوم وهمچنین نیاز ضروری کشور به نیروهای جوان، متعهد و متخصص، نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با شعار مجلس انقلابی از مردم رای اعتماد گرفته اند می بایست به موارد توجه کرده و با توجه به اهمیت جایگاه مجلس از رفتن در دولت اجتناب کنند تا ذهنیت مردم و اعتماد آن ها تغییر نکند.

امروز فارس منتظر مدیران کارآمد و جوان در عرصه مدیریت استان است و امیدوار به نمایندگان انقلابی که ضمن توجه به خواسته های اساسی مردم خصوصا جوانان به صورت ویژه به بیانات رهبر انقلاب توجه و درعمل ولایتمداری خود را اثبات نمایند و باتوجه به وظیفه خطیرشان و تعهداتی که درا پیشگاه خداوند متعال و مردم شریف استان فارس مبنی بر عمل انقلابی و جهادی برای حل مشکلات فارس داده اند عمل کنند و از تلاش برای ورود به دولت پرهیز نمایند.

 انتهای پیام/س
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، جوانگرایی
نظرات بینندگان