کد خبر: ۱۵۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۴ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰
بسته ویژه حوادث شیرازه:

سارق ساختمان های نیمه کاره به دام افتاد/ کشف 2 میلیارد پوشاک قاچاق در ممسنی

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.
از به دام افتادن سارق ساختمان های نیمه کاره تا کشف 2 میلیارد پوشاک قاچاق در ممسنی
کشف خودرو مسروقه در مرودشت

فرمانده انتظامي مرودشت از کشف يک دستگاه خودروي کاپرا دو کابین سرقتي در این شهرستان خبر داد. 

فرشید زینلی، اظهارداشت: عوامل انتظامی بخش "سیدان" درساعات پایانی شب و هنگام گشت زني به يک دستگاه خودرو کاپرا دو کابین فاقد سرنشین که در سطح حوزه استحفاظی پارک شده بود، مشکوک شدند.

وی افزود: با استعلام صورت گرفته مشخص شد خودرو مورد نظر دارای سابقه سرقت در یکی از شهرستان های استان فارس است که خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: شهروندان هشدارهاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس اطلاع دهند.

کشف 67 کیلو مواد مخدر در داراب

فرمانده انتظامي داراب از توقيف یک دستگاه سواری ساینا و كشف 67 كيلو گرم ترياك در اين شهرستان خبر داد. 

علیرضا نوشاد ، اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشراف اطلاعاتی و کنترل دقیق محورهای مواصلاتی یک دستگاه سواری ساینا حامل مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 67 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

سارق ساختمان های نیمه کاره در دام پلیس

فرمانده انتطامي شهرستان لارستان ازدستگيري سارق ساختمان های نیمه کاره با 10فقره سرقت خبرداد. 

داود امجدی، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره درسطح شهرستان لارستان، مراتب به صورت ویژه دردستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تلاش مأموران انتظامی یک سارق شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این سارق، اموال وکابل های ساختمانی مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: سارق در تحقیقات به 10 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان اعتراف و پس ازتکمیل پرونده تحویل مراجع قضائي شد.

کشف 2 میلیارد پوشاک قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف 2 میلیارد ریال پوشاک قاچاق در آن شهرستان خبر داد. 

محمد نیکبخت با اعلام این خبر گفت: مامورین پاسگاه انتظامی فهلیان در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل محور هاي مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و آن را براي بررسي بيشتر متوقف كردند.

وی افزود: ماموران پس از توقیف خودرو در بازرسی از آن تعداد 700 ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق فاقد هر گونه مدارك قانوني را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اين كه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را 2 میلیارد ریال برآورد کردند، تصريح كرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه متهم به مراجع قضائی تحويل شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: حوادث ، اخبار فارس ، پلیس
نظرات بینندگان