کد خبر: ۱۵۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۴ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰
عضو شورای شهر شیراز؛

شوراي ششم عزم خود را بر ايجاد تحول در نحوه اداره شهر قرار داده است

سیده مریم حسینی با بیان اینکه شوراي ششم عزم خود را بر ايجاد تحول در نحوه اداره شهر قرار داده است، گفت: لذا باید اصلاح ساختاري و بازنگري در روابط خود با ساير دستگاه ها را متناسب با وظايف اصلي شورا در گام اول وجه ي همت خود قرار دهد تا كارايي لازم براي حل مسائل امروز و فرداي جامعه تمدن ساز را داشته باشد .

شوراي ششم عزم خود را بر ايجاد تحول در نحوه اداره شهر قرار داده است
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مریم حسینی عضو شورای اسلامی شهر شیراز امروز 16ابان ماه در بیست و جهارمین صحن علنی شورا با بیان اینکه شوراي ششم عزم خود را بر ايجاد تحول در نحوه اداره شهر قرار داده است، گفت: لذا باید اصلاح ساختاري و بازنگري در روابط خود با ساير دستگاه ها را متناسب با وظايف اصلي شورا در گام اول وجه ي همت خود قرار دهد تا كارايي لازم براي حل مسائل امروز و فرداي جامعه تمدن ساز را داشته باشد . 

وی با تأکید بر اینکه آنچه مردم مي خواهند فراتر از تعدد كميسيون ها و عناوين وظايف اعضاست ، تصریح کرد: لمس محروميت زدايي در سومين حرم در عرصه فرهنگي و عمران و گردشگري و حتي تابلوهاي معابر خواسته مردم است یا  به زبان ساده و آشنا آنچه مردم مي خواهند عدالت در احقاق حقوق شهروند است كه رويكرد مبارك و اميد بخشي است.

حسینی خطاب به هيئت رئيسه و اعضا شورا، گفت:دسته بندي مهمترين حوزه هاي مسئوليتي شوراي شهر با هدف پرداختن به اولويت بندي حل مسائل مردم محقق نمي شود مگر اينكه ميز ها و عناوين ،  فاصله اي بين ما و مردم نيندازد. 

این عضو شورای شهر شیراز مانع زدايي جهت جامعيت و انسجام اقدامات در دوره جديد، را نيازمند آزادي اعضاء در مديريت جهادي و رهایی از وابستگي هاي سهم خواهانه در امور مديريت شهر و جانشين سازي ضوابط به جاي روابط فساد دانست و اظهار کرد: اين رويكرد از يك سو نمايانگر نگاهي خردمندانه و برآمده از متن اجتماع و ازسويي، نشانگر نگاهي واقع بينانه و منطقي و به دور از سوگيري هايي است كه استقلال را در تصميم گيري و عزل و نصب ها مي گيرد نگاهي كه با شناخت صحيح نيازهاي واقعي جامعه ، اولويت ها را احصا و اقدام به رفع آن مي نمايد.


وی با طرح این پرسش از شهردار که براي تثبيت نيروهاي شهرداري و يا جايگزيني آنان چه تصميمی داريد ؟، عنوان کرد: قبل از اين سوال، از خدمتگزاران در شهرداري نیز سوالي دارم از پاكبانان عزيز تا شهرداران محترم، آيا براي تعهد خدمتي و خدمتگزاري به مردم دانستن زمان ماندن يا رفتن الزامي است؟ اگر بله همان به كه لرزان از رفتن باشيد و اگرنه با تعهد و احساس مسئوليت نسبت به سرنوشت شهروندان با حدت و شدت به اوضاع شهر و شهروندان رسيدگي نمائيد و با غيرت و تلاش ثابت نمائيد در شأن شهر فرهنگ و ادب و هنر هستيد.


این عضو شورای شهر شیراز با تاکید بر اینکه توجه به مانع زدایی یعنی حذف موانعی که اجازه نداده‌اند تاکنون شعارهای ناب انقلاب اسلامی در شأن جمهوری اسلامی تبدیل به سبک زندگی جامعه دینی شوند، گفت: بنده و شهروندان کلید واژه فرهنگ، اسلام و عدالت را در نوشتار رویکرد شورای ششم پررنگ می‌بینیم و لذا شوراییان هم لازم است در عملیات اجرایی این مهم را نشان دهند تا مدیریت و نظارت مردمی، امید و نشاط حاصل از عدالت اسلامی را به سومین حرم بازگرداند.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان