کد خبر: ۱۵۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۲۹ آذر ۱۴۰۰
بسته ویژه حوادث شیرازه:

از کشف بیش از ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در لارستان تا دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 22 فقره سرقت

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید.

توقيف پژو حامل ترياك در محورفسا

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و توقیف یک سواري پژو 405 و کشف 310 کیلو تریاک در محور مواصلاتي فسا-نوبندگان خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان فسا حين گشت‌زني در محورهاي مواصلاتي به يك سواري پژو 405 مشكوك و دستور ايست را صادر كردند.

وي افزود: راننده بدون توجه به ايست پليس متواري و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه و تاريكي هوا خودرو را رها و متواری شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 310 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، تصريح كرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچي متواری با جديت ادامه دارد

سردار حبیبی تأکید کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر و سوداگران مرگ از اولویت‌های اصلی این فرماندهی است و مأموران جان بر کف انتظامی استان در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

کشف ماينر قاچاق از منزل مسكوني

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم از كشف 11دستگاه ماينر خارجي قاچاق در بازرسي از يك منزل مسكوني خبر داد.

 خسرو رزمجويي ، در تشریح این خبر بيان كرد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران بخش كرديان جهرم با اقدامات فني و تخصصي از نگهداری و استفاده غیرمجاز تعدادی دستگاه ماینر در يك منزل مسکونی مطلع و بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل 11دستگاه ماینر خارجي قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس شهرستان جهرم با اشاره به اينكه ارزش اموال مكشوفه برابر نظر كارشناسان 2 ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است، گفت: در اين خصوص يك نفر دستگير و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

كشف موتورسيكلت قاچاق درلارستان

جانشین انتظامي لارستان از كشف يك دستگاه موتورسيكلت خارجي قاچاق به ارزش 8 ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد.

 ناصر حیدری، در تشريح جزئيات اين خبر بيان كرد: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی لارستان حین گشت‌زني در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگين مشكوك و آن را براي بررسي بيشتر متوقف كردند.

وي افزود: در بررسي اوليه مشخص شد موتورسيكلت مذکو قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمركي است.
جانشین انتظامي لارستان با بيان اينكه كارشناسان ارزش موتورسيكلت مكشوفه را 8 ميليارد ريال برآورد كرده‌اند، گفت: راكب براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی شد.

 حيدري با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ امنیت اقتصادی کشور است، از مردم خواست: برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف بیش از 13 هزار لیتر سوخت قاچاق در لارستان

جانشین انتظامی لارستان از توقیف 2 دستگاه کامیون و کشف 13 هزار و 250 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 ناصر حیدری ، در تشريح اين خبر اظهار داشت: در راستاي مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌هاي نفتي و همچنين جلوگيري از هدر رفت سرمايه‌هاي ملي، ماموران پلیس آگاهی لارستان حین کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتی به 2 دستگاه کامیون مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف كردند.

وي با بیان اينكه در بازرسی از این خودروها 13 هزار و 250 لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، گفت: در اين خصوص 2 نفر راننده نيز براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

جانشین انتظامي لارستان با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش سوخت‌هاي مکشوفه را 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: پلیس با تمام توان و جديت همواره آماده است با قاچاقيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله کند.

اجراي طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان زرین‌دشت

فرمانده انتظامي زرین‌دشت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اين شهرستان خبر داد.

 حمیدرضا صالحی فرد ، بيان كرد: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف برخورد با وسايل نقليه متخلف، کالاي قاچاق، سارقان و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظي طي 30 روز گذشته به اجرا در آمد.

وی افزود: مأموران انتظامی با تشکيل تيم های عملياتی و ايست و بازرسی مقطعي در سطح شهرستان و همچنين بازرسی از منازل موفق به کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 11 میلیارد ریال و دستگيري 7 نفر در اين زمينه شدند.

فرمانده انتظامي زرین‌دشت با بيان اينكه ماموران در راستای اجرای این طرح يك كيلو و 700 گرم تریاک،960 گرم شیشه و حشيش و 5 گرم هروئین را كشف كردند، عنوان داشت: در اين زمينه 13 خرده فروش نيز دستگير شدند.

 صالحی فرد با اشاره به اينكه در اين زمينه 9 سارق دستگير و 13 فقره انواع سرقت نيز كشف شد، تصریح کرد: ماموران در این طرح 10 دستگاه خودرو و 13 دستگاه موتورسیکلت را به دلیل تخلفات حادثه ساز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 22 فقره سرقت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری 4 سارق حرفه‌ای با 22 فقره سرقت از اماکن خصوصی در بخش سیدان این شهرستان خبر داد.

 فرشید زینلی ، با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در بخش سیدان شهرستان مرودشت شناسايي و دستگيري سارقان به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی خاطر نشان كرد: ماموران انتظامي با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند در اين خصوص 4 سارق حرفه‌اي را شناسايي و آنان را در مخفيگاهشان دستگير كنند.

فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به اینکه متهمان در بازجويي اوليه به 22 فقره سرقت از اماکن خصوصی در بخش سیدان اعتراف کردند، عنوان داشت: سارقان پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش جامعه خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف احشام قاچاق در شهرستان خنج

جانشين فرمانده انتظامي خنج از کشف 41 راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد ريال در اين شهرستان خبر داد
 
 بهمن مهرزاد ، بيان كرد: روز گذشته ماموران انتظامی خنج حين کنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه وانت نيسان حامل احشام مشكوك و آن را براي بررسي بيشتر توقيف كردند.

وي ادامه داد: ماموران انتظامي در بازرسي از اين خودرو موفق شدند 41 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز حمل را كشف كنند.

جانشين فرمانده انتظامي خنج با بيان اينكه كارشناسان ارزش احشام مكشوفه را یک ميلیارد ريال برآورد كرده‌اند، گفت: راننده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.


انتهای پیام/س

نظرات بینندگان