کد خبر: ۱۵۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه:

دشمنان اسلام از قدرت نیروی دریایی سپاه، وحشت دارند

دریادار زارع ابراز کرد: نیروی دریایی سپاه خود را به گونه ای مجهز و قدرتمند کرده است که دشمنان اسلام و نظام اسلامی از این نیرو وحشت دارند

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه همسران و دختران کارکنان نیروی دریایی سپاه به میزبانی شیراز آغاز شد.

دریادار پاسدار مرتضی زارع معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه در این مراسم بیان کرد: توجه ویژه به بعد فرهنگی و معنوی در این جشنواره و برنامه های مشابه اهمیت بسیاری دارد.

زارع ابراز کرد: در نیروی دریایی سپاه، معاونت امور خانواده مسابقات ورزشی را برای خانواده ها برنامه ریزی کرده و در طول سال این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: نیروی دریایی سپاه خود را به گونه ای مجهز و قدرتمند کرده است که دشمنان اسلام و نظام اسلامی از این نیرو وحشت دارند و خبرهای این قدرت نمایی ها در رسانه های داخلی و خارجی بارها منعکس شده است.

دریادار زارع دستگیری تفنگداران آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیس و عملیات هایی از این قبیل را حاصل تلاش نیروی دریایی خواند و افزود: ضرورت تقویت قدرت ایمان، داشتن جسم و بدن سالم است.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: عامل موفقیت هر ورزشکاری در وهله اول خانواده است و حتی در جایی که امکانات هم ضعیف باشد، آنچه تاثیرگذار است ایجاد فرهنگ ورزشکاری است.

دریادار زارع از کسب مقام دوم نیروی دریایی سپاه در مسابقات 9 گانه روسیه خبر داد و بیان کرد: امید است با همت و تلاش کارکنان نیروی دریایی سپاه و خانواده هایشان، این توفیقات روز به روز افزایش یابد.

وی خطاب به شرکت کنندگان ابراز کرد: باید به ورزش نگاه علمی داشته باشید و در رشته های تخصصی ورزشی خود مطالعات علمی خود را افزایش داده و توفیقات بیشتری در این رشته کسب کنید.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: شیرازه ، ورزش ، فارس
نظرات بینندگان