کد خبر: ۱۵۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۲۳ مهر ۱۴۰۱
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

وحدت شیعه و سنی از رموز اقتدار ایران اسلامی است

عزیزی، وحدت بین شیعه و سنی را از رموز اقتدار جمهوری اسلامی ایران ارزیابی کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،ابراهیم عزیزی شنبه ۲۳ مهر در جمع اعضای هیئت امنای مسجد فاطمه زهرا(س) اهل سنت شیراز، ضمن تبریک هفته وحدت و تاکید بر وحدت و برادری همه مسلمانان، گفت: مشترکات میان شیعه و سنی آنقدر فراوان است که جایی برای اختلافات جزئی باقی نمی گذارد.

وی افزود: برای داشتن کشوری مقتدر و قدرتمند نیازمند امنیت، کار، تلاش، برنامه ریزی و دهها مولفه دیگر هستیم که همه این ها در سایه وحدت و عدم تفرقه به دست می آید.

عزیزی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان فارس وحدت شیعه و سنی مثال زدنی است که این نشان از عمق نگاه دینی، فرهنگ بسیار مترقی اهالی این استان مهم و استراتژیک است.

رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس همچنین ضمن اشاره به اجرای پروژه های بزرگ و کلان در استان فارس، گفت: اگر در سایه وحدت و همدلی نبود، امروز شاهد پروژه های بزرگ و اثرگذاری چون خط انتقال آب ، پرپیلن، ایجاد بزرگراه، آزادراه، خط ریلی و... در استان نبودیم که به فضل خدا با جدیت دنبال شده است.

عزیزی با اشاره به سال‌های خدمت به عنوان استاندار و معاون استاندار در استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان نیز گفت: اهل سنت ما در کنار برادران شیعه، ماندگارترین صحنه های وحدت و برادری را در تمام عرصه ها رقم زدند و کشور از قبل این وحدت در ریل توسعه و پیشرفت حرکت کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: هر فرد یا گروهی که بخواهد بر طبل اختلاف میان شیعه و سنی بکوبد، باید با بصیرت و درک صحیح از شرایط، مقابل این حرکت های سخیف ایستاد و فریب دشمن را نخورد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: همیشه اعتقاد داشته ام باید از کارهای کوچک و سطحی پرهیز، و کارهای بزرگ و کلان را برای استان دنبال کنیم فارغ از اینکه اهل چه شهر و منطقه ای باشیم و این نگاه بزرگ موجب خواهد شد که کشور به قله های پیشرفت و ترقی برسد.

انتهای پیام/ف

منبع: ایسنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان