کد خبر: ۱۵۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۱
مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س):

حل مشکل جامعه امروز ما در گرو ترویج قرآن کریم است

مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، گفت: با ترویج قران کریم می‌توان مشکلات جامعه را حل کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، بزرگترین جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم کشور با عنوان «جبرئیل امین»امروز، ۴ اسفند در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

همچنین اجرای زیارت دسته‌جمعی حافظان کل قرآن از مضجع شریف حضرت شاهچراغ(ع) و ادای احترام به شهدای حرم شاهچراغ(ع) برنامه‌های حفظ‌ خوانی، جمع‌خوانی، تواشیح و تجلیل از حافظان کل و خیران قرآنی از دیگر برنامه‌های این جشنواره قرآنی بود.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، گفت:امروز حافظان کل قرآن کریم در این جشنواره حضور به هم رساندند همچنین با ترویج قران کریم می‌توان مشکلات جامعه را حل کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری درباره فعالیت‌های قرآنی دستورات بسیاری را فرمودند اما به بحث پرورش حافظان قران تاکید کرده اند چرا که حفظ قران تاثیر بسیاری در شخصیت افراد جامعه می‌گذارد.

شاهسونی با بیان اینکه طرح‌های بسیاری جهت حفظ قران از سوی مؤسسه بیت‌الاحزان در طول سال اجرا می‌شود اضافه کرد: این موسسه اخیرا به راه‌اندازی مراکز حفظ همراه با تحصیل با همکاری آموزش پرورش انجام داده همچنین بنا داریم با همکاری اموزش و پرورش این مدارس را توسعه دهیم تا شاهد حافظ قران شدن همه دانش آموزان باشیم.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی از راه‌اندازی نخستین مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن برای نیروهای پایور نیروی دریایی ارتش همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: باید این حرکت در کشور رونق و توسعه پیدا کند.

وی در پایان اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب بیان کردند۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور باید انجام شود و این امر اکنون بر زمین مانده است اما ما بیت‌الاحزانی‌ها قول می‌دهیم که تا پای جان برای تحقق این دستور تلاش کنیم تا  این موفقیت را کسب کنیم.

انتهای پیام/224224



برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان