کد خبر: ۱۵۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
معاون اداره کل راهداری فارس خبر داد:

آمادگی راهدارخانه‌های فارس برای سفرهای نوروزی

معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از آمادگی این اداره کل، مجتمع‌های بین راهی و راهدارخانه‌ها برای سفرهای نوروزی خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محسن عمادی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس یکشنبه ۷ اسفند در حاشیه بازدید از مجتمع‌های بین راهی و راهدارخانه‌های فارس اظهار کرد: برای سفرهای نوروزی ۵۲ راهدارخانه و ۶۰ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی فارس آماده می‌شوند تا خدمات مناسبی را به کاربران جاده‌ای و مسافران نوروزی ارائه دهند.

وی اضافه کرد: راهدارخانه‌های فارس که عمدتا در محورهای اصلی واقع شده‌ نقش مؤثری در ارتقا ایمنی و کنترل و هدایت ترافیک این محورها ایفا می‌کنند؛ در ایام نوروز هم با توجه به افزایش سفرها، راهدارخانه‌ها برای استقرار تیم‌ها و ارائه خدمات سفر به ویژه در شرایط اضطراری، آماده خواهند شد.

عمادی افزود: اقدامات لازم برای آماده سازی مجتمع‌های بین راهی و راهدارخانه‌ها در دست انجام است و به زودی این اماکن آماده استقبال از مسافران نوروزی می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس  با اشاره به اینکه فارس با دارا بودن بیشترین میزان راه همسنگ در کشور رتبه اول بیشترین طول راه‌ها را دارد، گفت: استان فارس دارای بیشترین تعداد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در کشور است و در همین راستا نیز ۶۰ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استان علاوه بر آمادگی لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در ارتقای ایمنی جاده‌های استان و رضایتمندی مسافران نیز نقش بسزایی ایفا خواهند کرد.

وی گفت: کمیته نظارت بر مجتمع‌های بین راهی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فعال شده که تا پایان طرح نوروز ۱۴۰۲ به صورت مستمر از این مجتمع‌ها بازدید بعمل می‌آورند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان