کد خبر: ۱۵۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
نماینده داراب و زرین دشت در مجلس:

اعتبارات نفت و گاز فارس ۲ برابر شد

نماینده داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی از افزایش دوبرابری اعتبارات سهم سه درصد نفت و گاز استان فارس در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»،محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس پنجشنبه ۱۱ اسفند با بیان اینکه تخصیص اعتبارات لازم از محل درآمدهای نفت و گاز به استان فارس افزایش قابل توجهی داشته است، به خبرنگاران گفت: با تلاش نمایندگان فارس سهم فارس از منابع بودجه‌ای که از محل اعتبارات نفت و گاز تامین می‌شد به میزان دوبرابر افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه این اعتبار در اختیار تمامی دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت، افزود: با افزایش اعتبار یازده هزارمیلیاردی سهم نفت و گاز از بودجه ملی به میزان بیست هزارمیلیارد امید به تحول و جهش مناسبی در تکمیل پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سطح استان فارس داریم‌.

عسکری با تاکید بر اینکه اعتبارات دولتی محدود است و بایستی در تزریق منابع مالی به پروژه‌های مختلف از فرآیند مشارکتی  در تامین اعتبار لازم نیز بکارگیری بشود، اظهار کرد: تخصیص اعتبارات باید به گونه‌ای باشد که در تکمیل پروژه‌ها بتوانیم از منابع مختلف درآمدی نیز هزینه کنیم.

انتهای پیام/
منبع: ایسنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان