کد خبر: ۱۵۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوار:

حال همه دانش‌‌آموزان کواری خوب است/ هیچ جای نگرانی نیست

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوار از مسمومیت 27 دانش‌آموز کواری خبر داد و گفت: حال همه دانش آموزانی که امروز در اثر مسمومیت دچار سرگیجه و سردرد شدند، خوب است و جای هیچ نگرانی نیست.
به گزارش خبرنگار گروه پایگاه خبری تحلیلی«شیرازه»، به نقل بهار کوار، علی اصغر رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوار در گفتگو با خبرنگار این رسانه از مسمومیت 27 دانشآموز کواری خبر داد و گفت: حال همه دانش آموزانی که امروز در اثر مسمومیت دچار سرگیجه و سردرد شدند، خوب است و جای هیچ نگرانی نیست.

 وی افزود: صبح روز شنبه ۱۳ اسفندماه دانش‌آموزان یک کلاس درس در دبیرستان متوسطه فاطمه‌الزهرا (س) دوره دوم شهرستان کوار اعلام می‌کنند که موادی داخل بخاری کلاس ریخته شده است.

مدیر آموزش و پرورش کوار اظهار کرد: معلم این کلاس بلافاصله اقدام به تخلیه این کلاس و بقیه کلاس‌های درس این اموزشگاه می‌کند.

رشیدی افزود: تاکنون ۲۷ دانش اموز این آموزشگاه به مرکز درمانی اعزام شدند که به جز سه نفر که همچنان تحت نظر پزشک هستند، بقیه هیچ مشکل تنفسی ندارند و در سلامتی کامل هستند.

مدیر آموزش و پرورش کوار بیان کرد: تعدادی دیگر از دانش‌آ‌موزان هم که دارای بیماری زمینه‌ای مانند آسم یا آلرژی بودند و یا دچار اضطراب و استرس شدند در حال انتقال به مرکز درمانی هستند.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان