کد خبر: ۱۵۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۰ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
رئیس کل‌دادگستری فارس:

۹۸.۲درصد به جمهوری اسلامی رای دادند

رئیس کل دادگستری فارس گفت:۹۸.۲درصد به جمهوری اسلامی رای دادند در بعضی از شهرهای استان فارس 100درصدی رای دادند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،حجت الاسلام سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران کمتر از 2ماه که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید در تاریخ 10و11 فروردین رفراندوم برگزار شد گفت: 98.2درصد به جمهوری اسلامی رای دادند در بعضی از شهرهای استان فارس 100درصدی رای دادند.

وی در پاسخ به شبهه افکنی های اخیر در خصوص برگزاری رفراندوم بیان کرد: انقلاب های زیادی در کشورهای متعددی صورت گرفت آیا آمریکا و دیگر کشورها رفراندوم برگزار کردند خیر اینگونه نبود اما در کشور جمهوری اسلامی ایران همین حضور بی سابقه و میلیونی مردم در راهپیمایی ها خود نوعی رفراندوم است که یعنی نظام و انقلاب را قبول دارند.

موسوی در ادامه افزود:همین که مردم بدون یک ذره چشم داشت پشتیبان نظام هستند که با حضورشان در بزنگاه های سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی ثابت کردند اینها نمونه رفراندوم است اما آن چیزی که دشمن دارد به مردم القا می کند که مجددا رفراندوم برگزار کنید در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست و بهرحال مردم به این نظام رای دادند و به آن پایبند هستند و لذا شبهات دشمن صرفا جهت ضربه زدن به مردم و نظام جمهوری است.

این مقام مسئول گفت: انقلاب اسلامی روز به روز درحال پیشرفت است و مردم را بیدار می کند و حامی مستضعفان است و به این خاطر است که با ایجاد توطعه و شبهه می خواهند مانع تراشی کنند که بارها از دست این مردم،نظام و انقلاب سیلی خوردند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر بیان کرد:افرادی که به بهانه های مختلف به خیابان ها آمدند اصلا قابل قیاس نبود و اعداد در سراسر کشور مشخص است بهرحال خواسته های نامعقولی بود اما باید تلاش صحیح و کار صحیح کنیم. 

موسوی با تاکید بر شعار سال گفت:در سال جدید باتوجه به شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مهار تورم و رشد تولید،همه دستگاه های متولی ریشه هایی که تورم زا است را شناسایی کنند و شاخص هایی که تولید زا است را شناسایی کنند مخصوصا در استان فارس مشکلات کارخانجات را مرتفع کنیم و کمک بدیم به چرخه تولید برگردند.

این مقام مسئول خط و نشانی را برای اخلال گران اقتصادی کشید و افزود:
اشخاصی که با دلال بازی می خواهند از مردم سو استفاده کنند را باید شناسایی کرد و تحویل مراجع قضایی داد.

وی گفت تمام تلاش دشمن این است که یاس و ناامیدی را درجامعه القا کند اما باید مسئولین تلاش کنند که این ناامیدی ها از بین برود و به فرموده سردار دلها جمهوری اسلامی حرم است ، مراقب باشید این حرم آسیب ببیند آثاری از بقیه حرم ها باقی نمی ماند و همه باید تلاش کنیم که حرمت رهبری و حرم حفظ شود.

انتهای پیام/224224
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان