کد خبر: ۱۵۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
جانشین بسیج دانشجویی استان فارس در گفتگو با شیرازه:

صهیونیست‌ها برای حفظ موجودیت غده سرطانی رژیم اسرائیل به آب و آتش نزنند

جانشین بسیج دانشجویی فارس گفت: تنها چیزی که از این رژیم کودک‌کش در اذهان جهانیان مانده است جنایت، ترور، کودک‌کشی، ظلم و فساد است.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ش (رمضان ۱۳۹۹ق) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

در همین راستا محمد جواد کهندل‌پور جانشین بسیج دانشجویی استان فارس گفت: بهتر است صهیونیزم جهانی برای حفظ موجودیت غده سرطانی اسرائیل به آب و آتش نزنند، چرا که این جرثومه فساد و تباهی ماه‌های آخر عمر خود را سپری می‌کند و به گفته مقام معظم رهبری آن‌ها برای نابودی خود عجله دارند.

وی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم فاسد اسرائیل گفت: تنها چیزی که از این رژیم کودک‌کش در اذهان جهانیان مانده است جنایت، ترور، کودک‌کشی، ظلم و فساد است و ظلم نه تنها در دنیا پایدار نخواهد بود بلکه آتش آن دامن حامیانش را نیز خواهد گرفت.

جانشین بسیج دانشجویی استان فارس با اعلام این مطلب که کشورهای مسلمان باید در مقابل این غده سرطانی متحد شوند افزود: در حال حاضر پس از گذشت حدود ۷۵ سال از عمر منحوس این رژیم جعلی برخی از کشورهای مسلمان تا حدودی بیدار شده‌اند اما برخی دیگر متاسفانه با ایجاد رابطه دیپلماتیک با این جنازه منحوس، قصد دارند آزموده‌ای که بیش از شش دهه قبل برخی کشورهای منطقه تجربه کرده‌اند را دوباره بیازمایند که توصیه ما ملت مسلمان ایران این است که از گذشته ارتباط برخی دولت‌های کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی عبرت بگیرند و به بیراهه نروند.

 کهندل پور ضمن دعوت از همه مسلمانان جهان خصوصاً ملت غیور ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان فارس نیز با نشاط و غرورآفرین و با امید به نابودی رژیم صهیونیستی، پرشورتر از همیشه در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد و به مستکبران عالم و حامیان این رژیم فاسد خواهند گفت: که دست از حمایت از این جنازه نیمه جان بردارند و خود را بیش از این در پیشگاه ملت‌های جهان خوار و خفیف نکنند.
صهیونیست‌ها برای حفظ موجودیت غده سرطانی رژیم اسرائیل به آب و آتش نزنند
جانشین بسیج دانشجویی استان فارس گفت: نسل‌های اول و دوم انقلاب شاید شکست‌های مفتضحانه ارتش‌های چند کشور عربی را ظرف شش روز از رژیم نوپای جعلی صهیونیستی به یاد داشته باشند، اما امروز و به برکت خون شهیدان مقاومت خصوصاً سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی، رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر از همیشه است تا جایی که امروز حتی توانایی کنترل اوضاع داخلی خود را ندارد و ان‌شاالله جوانان ما به زودی شاهد اضمحلال این جرثومه فساد خواهند بود.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان