کد خبر: ۱۵۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری فارس خبر داد:

برگزاری سومین جشنواره نوآوری و فناوری در پارک علم و فناوری فارس

سومین جشنواره نوآوری و فناوری شیراز در پارک علم و فناوری فارس برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار گره اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محمودی مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری فارس در جمع خبرنگاران از برگزاری سومین جشنواره نوآوری و فناوری شیراز در پارک علم و فناوری استان در تاریخ 20 تا 22 تیرماه 1402 خبر داد.

وی با اشاره به محورهای این جشنواره، عنوان کرد: کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع تبدیلی - فناوری اطلاعات و ارتباطات - نفت، گاز و پتروشیمی - آب و محیط زیست- تجهیزات پزشکی و انرژی از جمله این محورهاست.

به گفته محمودی این رویداد ملی در سه بخش ایده‌شو دانشجویی، ایده‌شو دانش‌آموزی و  همایش است که در بخش ایده‌شو دانشجویان دانشگاه‌های کشورکه دارای ایده اولیه، محصول یا طرح نوآورانه و فناورانه‌ای هستند که مرتبط با رفع مسائل و چالش‌های اولویت‌دار و همچنین محور‌های اصلی جشنواره و تسهیل تبدیل آن‌ها به کسب‌وکارهای نوپا باشند شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: این ایده اولیه، محصول یا طرح نوآورانه نباید به محصول اولیه (MVP) رسیده باشد، در بخش ایده دانش‌آموزی ، دانش‌آموزان که دارای ایده نوآورانه ای می‌باشند شرکت کرده  و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در بخش همایش افراد و شرکت‌هایی که دارای ایده یا محصول اولیه (MVP) می ‌اشند، شرکت خواهند کرد.

به گزارش شیرازه:  مهلت ارسال طرح ها 15 اردیبهشت ماه 1402 می‌باشد همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس https://shiraztechfestival.ir/fa/ مراجعه کنید.
 
برگزاری سومین جشنواره  نوآوری و فناوری شیراز در پارک علم و فناوری فارس

انتهای پیام/224224



برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان