کد خبر: ۱۵۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
نماینده ولی فقیه در فارس:

ملت ما همیشه به حمایت ارتش دلگرم است

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: دل مردم ما همیشه به حمایت ارتش برای حفظ کشور و عظمت ملت گرم بوده و ارتش مایه افتخار برای امام راحل شدند همان‌گونه که امروز مایه زینت و افتخار برای فرماندهی کل قوا رهبر انقلاب اسلامی هستند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، روز سه شنبه ٢٩ فروردین در آیین بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی در شیراز گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی که امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی دستور دادند که برای حمایت از ملت، اسلام و انقلاب اسلامی، نیروهای ارتش پادگان‌ها را ترک کنند، اما این سربازان سرافراز ارتش بودند که یک عامل مهم برای پیروزی انقلاب اسلامی شدند و مردمی را که به فرماندهی امام به میدان آمده بودند را حمایت کردند.

وی ادامه داد: ارتش چشم ملت را روشن کردند و مایه افتخار برای امام راحل شدند همان‌گونه که امروز مایه زینت و افتخار برای فرماندهی کل قوا رهبر انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه شیراز گفت: قطعا امروز ارتشیان ما فراتر از مرزهای کشور ایستاده‌اند تا امنیت و عظمت ایران بیش از پیش حفظ و جلوه‌گر شود.

ملت ما همیشه به حمایت ارتش دلگرم است

آیت الله دژکام افزود: در نیروی زمینی دست‌های بلند این نیرو فراتر از مرزها از ایران دفاع می‌کند، در نیروی دریایی شاهد هستیم که آب‌های آزاد جهان به واسطه حضور ارزشمند و قدرتمند نیروی دریایی ارتش برای عبور و مرور کشتی‌های ایران و کشورهای همراه با ما عمل می‌شود و عظمتی که نیروی هوایی ارتش آفریده است، همه اینها افتخارات ماست که باید به آن ببالیم.

وی ادامه داد: باید خدا را شاکر باشیم که تمام اینها در سایه ارزش های دینی است که در پرسنل سربلند ارتش جلوه کرده است.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود:دل ارتشیان ما به دنیا نیست و شهیدان بزرگی که از ارتشیان این استان تقدیم انقلاب شده و همه باید بیایند در خدمت این شهیدان بزرگ درس معنویت و بی اعتنایی به دنیا بیاموزند به ویژه از شهید عزیز ذوالفقارنسب یاد می‌کنند که همه ما را در مکتب خدا خواهی و خدا پرستی به شاگردی خودش فرا می خواند.

در این مراسم تجهیزات و تسلیحاتی در حوزه‌های زرهی، توپخانه، موشکی و پشتیبانی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/224224

 
 

منبع: ایرنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان