کد خبر: ۱۵۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شیرازه:

اقدام شهید الداغی نشان از غیرت دینی جوانان جامعه است

شهید الداغی نشان داد که جوان‌های با غیرتی در جامعه حضور دارند که هرکجا برای دفاع از نوامیس نیاز باشد وارد می‌شوند و اجازه نمی‌دهند برخی از عناصر و افراد سواستفاده کننده تعرضی به بانوان کنند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلی خبری «شیرازه»، جعفر قادری ،نماینده شیراز و زرقان در واکنش به سوال بروز جنایت سبزوار ناشی از چه عواملی است،گفت:رها شدن فضای مجازی در حقیقت بی توجهی به احساسات جوان‌ها و تحریک جوانان توسط برخی از سلبریتی‌ها و دامن زدن به فضای ولنگاری و بی عفتی متاسفانه با وجود مشکلات نتوانستیم جوانان را کنترل کنیم این باعث می‌شود که به سمت معضلات اخلاقبی کشیده شوند و طبیعی است در این فضا نه تنها بانوانی که پوشش مناسبی ندارند بلکه خانواده‌های مذهبی هم امنیت‌شان سلب می‌شود در واقع عومل مقصر در این مسایل افرادی هستند که احساسات جوان‌ها را تحریک می‌کنند و ترغیب به نافرمانی مدنی می‌کنند که در این شرایط که جوان احساسی که انگیزه‌های شهوانی در کنار توشویق و ترغیب‌ها قرار گیرد ممکن است کاری کند که نه به مصلحت خود و نه جامعه باشد.

قادری در واکنش به نقش خانواده در پرورش عناصری همچون عوامل جنایت سبزوار گفت:طبعا خانواده نقش کلیدی و اساسی دارد یعنی وقتی در تربیت و پرورش  ایفای نقش کند و ورود فرزند به اجتماع را فراهم کند که محیطی آرام و ایمن برای اعضای خانواده باشد،نیازهای شهوانی خود را از طریق سالم جستجوی می‌کند و سعی می‌کند حریم‌ها را نگه دارد و بدون ایجاد مزاحمتی معضلات خود را از طریق مشروع دنبال کند.

نماینده شیراز و رزقان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار این پایگاه تحلیلی خبری مبنی بر فداکاری شهید الداغی نمود احساس تکلیف و ایفای بهنگام آن نیست؟ بیان کرد: شهید الداغی نشان داد که جوان‌های با غیرتی در جامعه حضور دارند که هرکجا برای دفاع از نوامیس نیاز باشد وارد می‌شوند و اجازه نمی‌دهند برخی از عناصر و افراد سواستفاده کننده تعرضی به بانوان کنند و نا امنی‌های اخلاقی و اجتماعی را در جامعه ایجاد کنند.

شهید الداغی نمونه احساس مسئولیت و تعهدی بود که جوان‌های انقلابی و نسل فعلی ما به جامعه دارد ،حتی اگر این امر به معروف و نهی ازمنکر به قسمت جانش تمام شود باز هم از اعتقادات دینی خود دست نخواهند کشید که البته کم نداریم جوانانی که نسبت به وظایف اجتماعی خود احساس مسئولیت دارند.

قادری با شاره به این‌که آیا جامعه در شکل دادن یک انسان به عامل تبهکاری و جنایت مدخلیت دارد؟ گفت: اگر محیط جامعه امن باشد وبستر فعالیت فرهنگی و اجتماعی و دیگر موارد باشد بعضی از جوانان به خود اجازه نمی‌دهند که به نوامیس مردم تعرض کنند و بنابراین اگر جامعه را اصلاح نکنیم این حوادث ممکن است مجدد تکرار شود.

انتهای پیام/224224 

نظرات بینندگان