کد خبر: ۱۵۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
این بهار و تابستان به کجاها سفر کنیم؟

شیراز؛ بهشتی برای سفر در بهار

با شروع فصل بهار و نزدیک شدن به تابستان، آب و هوا رفته‌رفته معتدل‌تر شده و با تعطیلی مدارس، موج تازه‌ای از سفرهای تفریحی و گردشگری آغاز می‌شود. ایران کشوری چهار فصل و مملو از شهرهای توریستی و زیبایی است که نباید دیدن آن‌ها را از دست دهید.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،شروع فصل بهار و آب و هوای مناسب بهانه خوبی است تا عاشقان سفر و گردش، به جاده بزنند و از شهرهای زیبا و چشم‌نواز ایران دیدن کنند. هرچند انتخاب مقصد مناسب برای سفر در فصل‌های گرم سال، همواره یکی از دغدغه‌های مهم مسافران بوده است. پیش از اقدام به خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور بهتر است مقصدی مناسب برای سفر انتخاب کنید تا از تعطیلات خود نهایت لذت را ببرید.

شیراز یکی از شهرهای مهم توریستی ایران است که آثار تاریخی و فرهنگی متعدد و جذابی را در خود جای داده است. بهترین زمان سفر به شیراز فصل بهار است که آب و هوای بسیار مطلوب و دل‌انگیزی دارد. با سفر به شیراز در فصل بهار می‌توانید علاوه بر بازدید از جاذبه‌های تاریخی این شهر، در میان بوی بهارنارنج‌های تازه قدم بزنید. هرچند خرید بلیط هواپیما شیراز در این فصل تاحدی گران‌تر از فصل‌های دیگر تمام می‌شود، اما ارزش گشت و گذار در این آب و هوای مساعد بهشتی را دارد.

شیراز؛ بهشتی برای سفر در بهار

انتهای پیام/


نظرات بینندگان