کد خبر: ۱۶۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در گفتگو با شیرازه:

باقی مانده‌های داعش منتظر انتقام سخت باشند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، گفت: به تمام باقی‌مانده‌های داعش هشدار می‌دهیم که منتظر انتقام سخت باشند و تصور نکنند که با وجود این اقدامات مردم از نظام و انقلابشان دست می‌کشند.
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»،حجت‌الاسلام حسین ملک مکان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز در حاشیه مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع)در گفتگو با خبرنگار این رسانه ضمن تسلیت شهادت دو هم وطن عزیز در حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: اقدام تروریستی داعش بزدلانه است.

وی افزود: حمله به زائران بی‌دفاع حرم متأسفانه با حمایت استکبار جهانی صورت‌گرفته که این اقدام را محکوم می‌کنیم و باید از نیروهای امنیتی و بسیجیان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد که بسیار سریع عمل کردند و نگذاشتند این حادثه با اتفاقات تلخ‌تر از اکنون روبه‌رو شود.

ملک مکان با بیان اینکه نیروهای امنیتی توانستند خیلی سریع این تروریست را دستگیر کنند و جلوگیری از کشته‌شدن عده زیادی از مردم و نمازگزاران کردند، تصریح کرد: به تمام باقی‌مانده‌های داعش هشدار می‌دهیم که منتظر انتقام سخت باشند و تصور نکنند که با وجود این اقدامات مردم از نظام و انقلابشان دست می‌کشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در پایان افزود: مردم تا آخر ایستاده و مقاومت می‌کنند و با هر اقدام تروریستی برخورد شدید خواهند کرد و جمعیت امروز نشان می‌دهد که مردم این اقدام تروریستی را محکوم می‌کنند.
 
انتهای پیام/224224
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان