کد خبر: ۱۶۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲
مدیرکل بیمه سلامت فارس خبر داد:

آمادگی بیمه سلامت برای پوشش رایگان مصدومان حادثه شاهچراغ (ع)

مدیرکل بیمه سلامت فارس گفت: در صورتی که مصدومان حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) فاقد بیمه باشند، این سازمان آماده ارائه خدمات رایگان بیمه‌ای خواهد بود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، علی‌محمد جعفری، مدیرکل بیمه سلامت فارس از آمادگی بیمه سلامت برای پوشش رایگان مصدومان حادثه شاهچراغ (ع)خبر داد و گفت: ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت فارس که جزو سه دهک پایین جامعه هستند، امسال بیمه سلامت رایگان دریافت می‌کنند.

وی همچنین از تخفیف این سازمان به افراد دهک‌های اول تا نهم، خبر داد و خاطرنشان کرد: بسته خدماتی به بیماران صعب‌العلاج سیر صعودی داشته و از ۲۷ بیماری به ۱۰۷ بیماری افزایش یافته است.

جعفری با بیان اینکه دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت فارس زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند، اعلام کرد که صندوق بیمه روستایی، بیشترین بیمه‌شدگان ما را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل بیمه سلامت فارس، در ادامه با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیشترین شکایات بیمه‌ای مردم، مربوط به دهک بندی بوده که البته این موضوع در اختیار ما نیست، خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده تخلف و موارد این چنینی مردم می‌توانند شکایات خود را به شماره تلفن ۱۴۶۶ به صورت شبانه‌روزی اعلام کنند.

جعفری درباه ارائه خدمات بیمه سلامت به بیماران خاص نیز گفت: در حال حاضر ۱۳ هزار بیمار خاص در فارس زیرپوشش بیمه سلامت هستند که مبتلایان به ام‌.اس در صدر این بیماران قرار دارند.

مدیرکل بیمه سلامت فارس در خصوص چشم اندازای پیش روی این سازمان بیمه‌گر نیز گفت: توسعه خدمات و کاهش هزینه‌های درمانی که از جیب مردم پرداخت می‌شود، از اولویت‌های اصلی است. همچنین افراد فاقد بیمه می‌توانند به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان