کد خبر: ۱۶۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد:

افتتاح ۲۹دارالقران در استان فارس

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه تاکنون موفق شده‌ایم که ۲۹ دارالقرآن در استان افتتاح کنیم، گفت: همچنین بخشی از پایگاه‍‌های مقاومت بسیجی که بیرون از مساجدفعالیت می‌کردند را بر اساس سخن امام(ره) که مسجد سنگر است، را به مساجد انتقال داده‌ایم.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سرداریداله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس امروز در اجلاسیه روز جهانی مساجد با بیان اینکه سپاه فجر فارس اقدامات بسیاری را در موضوع مساجد داشته است، گفت: آنچه برای همه ما تکلیف و رایج است باید به عنوان مسلمان و شیعه جبهه و اساس کار ما در مسجد دیده شود.

وی افزود: مسجد برای تمام افراد جامعه می‌تواند نقش‌آفرین باشد همچنین هدف این مکان مقدس هدایت مردم است و هرکسی به نوعی باید به مسجد خدمت کند تا مساجد در جایگاه خود نقش‌آفرین باشند و امیدواریم که خادم مسجد باشیم.

سردار بوعلی در ادامه تصریح کرد: موضوعات فرهنگی، علمی، محرومیت‌زدایی ، آزادی زندانیان و کمک‌های مومنانه بخشی از فعالیت‌هایی است که توسط افراد در مساجد انجام می‌شود.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه مساجدی که عملا تعطیل بودند و استفاده‌ای از آنها نمی‌شد برنامه‌ای جهت فعالیت‌شان در سال گذشته  پیش‌بینی کرده‌ایم، افزود: ۶۹ مسجد تعطیل در استان شناسایی شدو خوشبختانه ورود پیدا کردیم و با برنامه‌های مشخص نیازمندی‌هایشان را برطرف کردیم و اکنون جز مساجد فعال هستند.

وی افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیجی که بیرون از مساجد فعالیت می‌کردند را بر اساس سخن امام(ره) که مسجد سنگر است، بخشی پایگاه‌ها را از پایگاه‌های مقاومت را به مساجد انتقال داده‌ایم همچنین در موضوع قرآن با محوریت مساجد دنبال می‌شود و تا کنون موفق شده‌ایم که ۲۹ دارالقرآن در استان افتتاح کنیم.

سردار بوعلی در پایان گفت: در سازمان بسیج و سپاه پاسداران در مشارکت برنامه‌های قرآنی کشوری استان فارس رتبه اول را کسب کرده است.

انتهای پیام/224224
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان