کد خبر: ۱۶۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۲۳ مهر ۱۴۰۲
در استان فارس برگزار شد؛

اجلاسیه بنیاد هم افزایی شبکه تعلیم و تربیت

مدیر اجرایی نشست بهشت گفت:اجلاسیه بهشت «بنیاد هم افزایی شبکه تعلیم و تربیت» فارس با هدف تجربه نگاری و توانمندسازی فعالین تعلیم و تربیت در حوزه نوجوانی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، عزیزی‌نیا مدیر اجرایی نشست بهشت گفت: اجلاسیه بهشت «بنیاد هم افزایی شبکه تعلیم و تربیت» فارس با هدف تجربه نگاری و توانمندسازی فعالین تعلیم و تربیت در حوزه نوجوانی با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در سالن شهید سلیمانی شرکت نفت زاگرس جنوبی شیراز برگزار شد. 

مدیر اجرایی نشست بهشت افزود: در این نشست دغدغه ها و مشکلات فرهنگی مجموعه‌ها و تشکل‌های دینی و فرهنگی استان بیان و مورد بررسی قرار گرفت. 

 رئیس هیأت مدیره دارالتحفیظ الهادی علیه السلام عنوان کرد: همچنین در این نشست گزارشی از فعالیت‌های دارالتحفیظ الهادی علیه السلام در سطح ملی و بین المللی، راه اندازی صندوق قرض الحسنه ویژه تشکل‌های فرهنگی جهت کارآفرینی و حل بخشی از مشکلات تشکل های فرهنگی و مردمی و همچنین کمک به احداث ساختمان دارالتحفیظ الهادی علیه السلام در شهرستان جهرم مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: این اجلاسیه با هدف استفاده از تجارب تشکل های فرهنگی و برگزاری دوره‌های تربیتی و تشکیلاتی جهت ارتقاء مدیران تشکل‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان