کد خبر: ۱۶۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۳۰ مهر ۱۴۰۲

امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر مسئولان را عینیت می‌بخشیم

مدیر سیاست‌ورزی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر مسئولان را در قالب ۱۰۰ تیم تخصصی مطالبه‌گری، عینیت خواهیم بخشید.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، کاظم اسماعیلی مدیر سیاست‌ورزی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: مطالبه‌گری به‌عنوان یکی از انتظارات رهبر معظم انقلاب از دانشجویان، آن‌گونه که باید به‌صورت جامع و تخصصی، جامه عمل پوشانده نشده است.

وی افزود: دانش تخصصی جامعه دانشگاهی باید در جهت رفع نواقص، کاستی‌ها و نیازمندی‌های کشور به کار گرفته شود.

مدیر سیاست‌ورزی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه مطالبه‌گری دانشجویی می‌تواند قوّه محرّکه مسئولان در اصلاح و پیشبرد امور و جوششی در رفع کاستی‌ها باشد، اضافه کرد: بسیج دانشجویی استان فارس، امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر مسئولان را با تشکیل ۱۰۰ تیم تخصصی مطالبه‌گری منطبق با رشته‌های تخصصی دانشگاهی، عینیت خواهد بخشید.

اسماعیلی شعار، میز تخصصی عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی، بهداشت، درمان و سلامت غذا، صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی، دامداری و منابع آب، میزهای تخصصی فرهنگ عمومی، اقتصاد اسلامی، آموزش‌وپرورش، خانواده و جوانی جمعیت، سینما و هنر و میز تخصصی مدیریت کلان‌شهری را ۱۰ میز تخصصی محوری برشمرد که دانشجویان در آن ورود تخصصی پژوهشی و مطالبه‌گری خواهند داشت.

وی در پایان با دعوت از همه دغدغه‌مندان جوان انقلابی برای کمک در عرصه مطالبه‌گری تخصصی، تصریح کرد: نتایج مطالبه‌گری در هر یک از میزهای تخصصی به‌صورت ماهانه به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان