کد خبر: ۱۶۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۹ دی ۱۴۰۲
امام‌جمعه موقت شیراز در گفتگو با «شیرازه»:

حضور مردم در انتخابات تیری بر قلب دشمنان ایران خواهد بود

امام‌جمعه موقت شیراز گفت: باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم چرا که حضور مردم در انتخابات تیری بر قلب دشمن است.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سید ابو فاضل رضوی اردکانی امام‌جمعه موقت شیراز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه تحلیلی خبری مبنی بر اهمیت انتخابات بیان کرد: از دیرباز تاکنون دشمن می‌خواهد به هر قیمتی مردم را از رأی‌دادن مأیوس کنند؛ لذا یک تکلیفی است که امر رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی همان حضور حداکثری بر زمین نماند. 

وی با اشاره به حربه‌های دشمن گفت: خدمات بسیاری دولت انجام می‌دهد؛ اما دشمن از طریق مختلف در صدد کم‌رنگ کردن خدمات و پررنگ‌کردن نواقص هست و موقعی که فکر جامعه ما در همین حد باشد دچار مشکل می‌شود. 

امام‌جمعه موقت شیراز جهاد تبیین را راه برون‌رفت از محاصره دشمن دانست و افزود: با مقاومت در برابر دشمنان و اهمیت‌دادن به مشارکت حداکثری در انتخابات و در کنار آن افزایش سطح تولید و دیگر موارد باید پرداخت. 

رضوی در ادامه با اشاره به انتخاب بر اساس شایسته‌سالاری گفت: تا انتخاب بر اساس تعصبات قومیتی، قبیله‌ای و جناحی باشد شایسته‌سالاری جایی دراین‌بین ندارد و متأسفانه در برخی شهرها تعصبات قومی قبیله‌ای که مدام تأکید کردیم ملاک انتخاب بر اساس شایسته‌سالاری باشد و همچنین با وجود ازدیاد کاندیداها در برخی از شهرستان‌های استان فارس مجدد تأکید بر وحدت و یک دل شدن کردیم؛ زیرا اگر چنین باشد موفقیت نیز حاصل خواهد شد. 

وی گفت: باید به این حد از رشد و بلوغ فکری و ایمانی برسیم که إِنَّا خَلَقْنَاککم مِّن ذَکَرٍ وَأُنثَیٰ وَجَعَلْنَاککمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا ۚ إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِندَ اللَّهِ أَتْقَاککمْ ۚ، تقوای در مجلس هم فقط ایمان نیست که بگوییم فلانی نماز شب می‌خواند؛ بلکه باید به فکر گره‌گشایی از کار مسلمانان باشد؛ یعنی یک چهره سیاسی مبارز و درعین‌حال متدین و پاکدشت باشد. 

رضوی اردکانی بیان کرد: سعی کنیم اولویت را به فردی که می‌دانیم دغدغه مردم را دارد و هدفش جهت رسیدن به مجلس برای باند و جناح نیست، تعدادی از کاندیداهای مطرح در استان نزدم آمدند و تأکید بر خدمت واقعی به مردم کردم و باید چنین روحیاتی را در جامعه ترویج دهیم تا مردم بااراده قوی انتخاب خود را انجام دهند. 
حضور مردم در انتخابات تیری بر قلب دشمننان ایران خواهد بود
امام‌جمعه موقت شیراز گفت: باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم چرا که حضور مردم در انتخابات تیری بر قلب دشمن است؛ لذا سختی‌ها و گرفتاری‌ها هست و قابل کتمان نیست؛ اما نباید به دشمن بها داد؛ چون آرزوی دشمن انتخابات ضعیف در ایران اسلامی است و باید همه مردم با حضورشان این آرزوی دشمن را به گور برد. 

وی بیان کرد: امروز مهم‌تر از همه دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی است و با حضور در صندوق‌های رأی یک انتخاب بر اساس شایسته‌سالاری انجام دهیم. 

حجت السلام رضوی در پایان انتخابات را صحنه آزمایش دانست و افزود: مردم قبل از اینکه گرفتاری‌هایی که دشمن برای ما به وجود بیاورد تعهدی که نسبت به امام، رهبری شهدا، سلیمانی‌ها بستیم باید این را محرک حضورمان قرار دهیم و اگر بخواهیم سرافراز بیرون بیایم، باید با حضور خود در پای صندوق‌های رأی انتخاب اصلح را انجام دهیم. 

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان