کد خبر: ۱۶۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
مسئول کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر استان فارس اعلام کرد:

اجرای ۵۰ عنوان برنامه در مساجد و بقاع متبرکه

مسئول کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر استان فارس گفت: مراسم‌های دهه فجر با بزرگداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام راحل (ره) به میهن اسلامی آغاز خواهد شد و اصحاب مساجد با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی بیعتی دوباره خواهند بست.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط‌عمومی امور مساجد و بقاع متبرکه استان فارس حجت‌الاسلام حسین امیدی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه فرارسیدن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مساجد و بقاع متبرکه با نصب پرچم‌های سه‌رنگ جمهوری اسلامی و بنر و پارچه‌نوشته‌های حاوی سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به استقبال برنامه‌های این ایام رفتند.

مسئول کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر فارس با اشاره به بیش از ۵۰ عنوان برنامه در ایام‌الله دهه فجر در مساجد و بقاع متبرکه استان، افزود: مراسم‌های دهه فجر با بزرگداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام راحل (ره) به میهن اسلامی آغاز خواهد شد و اصحاب مساجد با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی بیعتی دوباره خواهند بست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به لزوم تبیین آرمان‌های امام (ره) و انقلاب برای نسل جوان، خاطرنشان کرد: در همین راستا برپایی نمایشگاه‌های معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی همراه با بازخوانی جنایت‌های رژیم پهلوی و تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط ائمه جماعات در بین الصلاتین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری همراه با پاسخگویی به شبهات و سؤالات نوجوانان و جوانان، تأکید کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و پیش‌کسوتان انقلاب همراه با برگزاری محافل خاطره‌گویی با حضور پیش‌کسوتان انقلاب نیز از برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر مساجد و بقاع متبرکه است.
 
مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس از اجرای مسابقات و جشنواره‌های متعدد قرآنی، فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی در رشته‌های مختلف با محوریت ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: کمک‌های مؤمنانه با توزیع بسته‌های کمک معیشتی همراه با برپایی اردوهای جهادی در مناطق محروم از دیگر برنامه‌هاست.

حجت‌الاسلام امیدی با اشاره به دیگر برنامه‌ها، افزود: برپایی موکب و ایستگاه صلواتی با ارائه خدمات سلامت و پذیرایی همراه با پخش سرودهای انقلابی و گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی از جمله شهادت امام موسی کاظم (ع) و عید سعید مبعث نبی مکرم اسلامی (ص) نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های قرآنی این ایام، یادآور شد: برپایی محافل انس با قران کریم در قالب کرسی‌های تلاوت و اهدای ثواب طرح «تلاوت نور» به روح شهدای انقلاب از برنامه‌های قرآنی این ایام است.

مسئول کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر فارس همچنین اظهار داشت: اصحاب مساجد و نوجوانان و جوانان در نمازجمعه ۱۳ و ۲۰ بهمن‌ماه حضور فعال خواهند داشت و در شب ۲۲ بهمن نیز گلبانگ الله‌اکبر از مؤذن‌های مساجد و بقاع متبرکه پخش خواهد شد که با نورافشانی همراه است.

انتهای خبر/
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، مساجد
نظرات بینندگان