کد خبر: ۱۶۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرودشت در گفتگو با شیرازه خبر داد:

اجرای ۱۱۲ برنامه توسط گروه‌های جهادی مرودشت

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرودشت از اجرای ۱۱۲ برنامه طی هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد و گفت: موضوعات خدمت‌رسانی، اردو‌های جهادی، پزشکی، خدماتی، طرح‌های عمرانی، آبرسانی و مرمت خانه‌های محرومان در زمره این برنامه‌ها است.

صادق مردانه در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری« شیرازه» از اجرای ۱۱۲ برنامه در هفته جهاد خدمت‌رسانی با مشارکت ۴۲ گروه جهادی در شهرستان خبر داد و بیان کرد: افتتاح مسکن محرومین و توزیع سیمان جهت مرمت منازل نیازمندان در زمره این برنامه‌ها است.

 

وی از افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدمت‌رسانی و توسعه روستایی در هفته بسیج سازندگی در شهرستان مرودشت خبر داد و افزود: شروع عملیات آبرسانی به سه روستای گرم‌آباد، منصور‌آباد، حسین آباد و دو شهر سیدان و زنگی‌آباد از جمله این طرح‌های عمرانی است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مرودشت با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در چهار عرصه جریان جهادی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و خدمات مؤمنانه برنامه ریزی شده است، تأکید کرد: موضوعات خدمت‌رسانی، اردو‌های جهادی، پزشکی، خدماتی، طرح‌های عمرانی، آبرسانی و مرمت خانه‌های محرومان و… در زمره این برنامه‌ها است.

 

مردانه از توزیع جهیزیه و بسته‌های معیشتی در هفته بسیج سازندگی در مناطق محروم شهرستان مرودشت خبر داد و گفت: برگزاری اردو‌های یک روزه محرومیت زدایی در نقاط مختلف شهرستان مرودشت، سرکشی فرماندهان حوزه‌های مقاومت از مناطق حاشیه شهر جهت بررسی مشکلات خانواده‌های نیازمند، سرکشی از خانواده‌های محرومین و شناسایی زنان سرپرست خانوار از جمله برنامه‌های محرومیت زدایی طی این هفته است.

 

وی با اشاره به حوزه‌ی بهداشت و درمان از طرح پیشگیری سالک با اجرای کلاس‌های آموزشی و پخش بروشور بین مردم با مشارکت اداره بهداشت و درمان و بسیج سازندگی در شهرستان مرودشت طی هفته جهاد خدمت‌رسانی خبر داد و گفت: اعزام تیم‌های پزشکی و ارائه ویزیت رایگان در مناطق محروم شهرستان همچنین پایش سلامت نیز در طول این هفته اجرا می‌شود.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه مرودشت با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اشتغال‌زایی در نقاط مختلف این شهرستان گفت: دعوت از کارشناسان کشاورزی جهت توجیه کشاورزان، جهاد علمی با محوریت کلاس‌های تقویتی دروس دانش‌ آموزان کم برخوردار، نام‌ نویسی دانش‌ آموزان برای خدمت‌ رسانی در اردو‌های جهادی تابستان و برگزاری کلاس‌های جهاد تببین از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

 

مردانه ادامه داد: در این هفته همچنین شاهد تجلیل از جهادگران و خیرین، برگزاری جلسات قرارگاه محرومیت زدایی، سرکشی از خانواده شهدا، دیدار با امامان جمعه، سرکشی از خانواده‌های جهادگران فعال و همایش جهادگران بسیجی در این شهرستان خواهیم بود.

 

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

برچسب ها: شیراز ، فارس ، جهادگران
نظرات بینندگان