کد خبر: ۱۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۹ - ۱۹ آبان ۱۳۹۰

سه شنبه تشکیل سپر انسانی حول UCF اصفهان

کمیته دفاع از استقلال ملی (حمایت از دست آوردهای هسته ای) در اولین اقدام خود در راستای دفاع از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای،در نظر دارد حلقه‌ی انسانی متشکل از دانشجویان و عموم مردم در اطراف UCF اصفهان تشکیل دهد.

این حلقه‌ی حمایت انسانی، سه شنبه آتی مورخ ۲۴ آبان در اطراف تأسیسات هسته‌ای UCF اصفهان تشکیل خواهد شد.

گفتنی است که طی چند روز گذشته آژانس انرژی اتمی در گزارش خود پیرامون تأسیسات هسته‌ای ایران به دروغ پردازی‌های همیشگی پرداخته است. و کشورهای مستکبر جهانی و رسانه‌های آنها با استفاده از این حربه و موارد دروغ دیگر مسئله حمله نظامی به ایران را مطرح می‌کنند.

لازم به ذکر است که در دیدار سال گذشته رهبر معظم انقلاب با دانشجویان، ایشان در مورد تحلیل و موضع داشتن دانشجویان در قبال مسائل مرتبط با سرنوشت کشور فرمودند: “در مسائلى که با سرنوشت کشور ارتباط پیدا میکند، حتماً تحلیل و موضع داشته باشید.”

همچنین در دیدار سال جاری رهبر انقلاب با دانشجویان نیز ایشان با اشاره به کمکاری جنبش دانشجویی در زمینه ترور دانشمندان هسته‌ای کشور فرمودند: ” در همین قضیه‌ى این ترورها، من عقیده‌ام این است که بچه‌هاى تشکلهاى دانشجوئى در این قضیه کوتاه آمدند؛ یعنى کم‌عملى نشان دادند. باید این قضیه را بزرگ میکردید. البته نه اینکه بزرگ کنید – چون خودش بزرگ است – همان جور که هست، منعکس میکردید. ما حتّى ندیدیم تشکلهاى ما پوستر این شهدا را هم چاپ کنند، منتشر کنند، پخش کنند، یادمان اینها را نگه دارند.”

علاقه‌مندان میتوانند جهت اطلاع از آخرین اخبار فعالیت‌های کمیته پیرامون بحث تشکیل حلقه انسانی «فرم موجود در لینک» را تکمیل نمایند. همچنین لازم به ذکر است که اخبار دیگر مرتبط با فعالیتهای این کمیته از طریق همین سایت منتشر خواهد شد.

جهت همکاری در زمینه برگزاری هرچه بهتر این برنامه با شماره تلفن ۰۹۱۹۵۶۰۱۹۲۲ و یا ایمیل info@edalatkhahi.ir تماس حاصل فرمائید.

انتهای خبر/ک

برچسب ها: سپر انسانی ، ucf ، اصفهان
نظرات بینندگان