کد خبر: ۱۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۳۰ آبان ۱۳۹۰

نامزد جمهوری‌‌خواه :مدرکی برای بمب هسته‌ای در ایران وجود ندارد

نامزد جمهوری‌‌خواه انتخابات ریاست جمهوری 2012 آمریکا ضمن انتقاد از سیاست خارجی این کشور، اعلام کرد که ایران بمب (هسته‌ای) ندارد و هیچ مدرکی در این خصوص وجود ندارد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، "ران پاول" نامزد جمهوری‌‌خواه انتخابات ریاست جمهوری 2012 آمریکا روز گذشته در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی "CBS" آمریکا در انتقاد از سیاست خارجی این کشور اعلام کرد: «سیاست خارجی آمریکا ممکن است منجر به برانگیختن خشم افراط‌گرایان و وقوع حملاتی نظیر حملات ۱۱ سپتامبر شود».
 
وی افزود: «سیاست خارجی آمریکا بر وقوع حملات تأثیرگذار است و مصداق این امر نیز کشته شدن ۳ هزار نفر در جریان حمله ۱۱ سپتامبر است. این همان چیزی است که کمیسیون ۱۱ سپتامبر، وزارت دفاع آمریکا و شمار زیادی از محققان به آن اعتقاد دارند».
 
نامزد جمهوری‌‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا در ادامه خاطرنشان کرد: «سیاست خارجی نامناسب تأثیراتی را به دنبال دارد. به طور مثال در خصوص مسئله ایران، بزرگترین خطر برای ما این است که به صورت افراطی واکنش نشان دهیم. ایران بمب ندارد و هیچ مدرکی در این خصوص وجود ندارد؛ بنابراین عکس‌العمل افراطی و سخن گفتن از بمباران ایران بسیار خطرناک است».
 
انتهای خبر/ک
نظرات بینندگان