کد خبر: ۱۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰

\'اخراج فوری سفیر انگلیس\' خواسته اصلی دانشجویان در تجمع امروز

عضو اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اخراج فوری سفیر انگلیس از ایران را خواسته اصلی دانشجویان تجمع‌کننده در مقابل سفارت این کشور دانست.

به گزارششیرازه به نقل از فارس، سید ایمان میرزاده عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های کشور در نشست خبری نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی که ساعت 8 صبح امروز در محل ترور دانشمند شهید دکتر مجید شهریاری واقع در بزرگراه ارتش برگزار شد، گفت: یک سال از شهادت دکتر مجید شهریاری در این محل می‌گذرد اما آیا خون این شهید پایمال شده است؟ آیا رژیم صهیونیستی و اربابانش به هدف خود رسیده‌اند؟ و آیا دشمنان نظام اسلامی توانسته‌اند روند پیشرفت علمی ایران را متوقف کنند؟

وی افزود: اکنون شاهد موج انتقام‌خواهی و فرجام خواهی از دشمنان نظام اسلامی توسط دانشجویان هستیم و تا آخرین نفس از انتقام حتی یک قطره از خون شهدای عرصه علمی کشور عبور نمی‌کنیم.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی ایران اسلامی را متهم به اقدامات تروریستی می‌کند در حالی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شاهد ترور مسئولان و دانشمندان کشورمان بودیم و چرا هنوز رژیم صهیونیستی همچون دردانه آمریکا و انگلیس به فعالیت‌های هسته‌ای مخرب خود ادامه می‌دهد.

میرزاده تصریح کرد: اکنون 99 درصد مردم آمریکا و اروپا با سیاست‌های دولتمردان خود مخالفند و دست به اعتراض زده‌اند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های کشور اظهار داشت: در محل شهادت دکتر شهریاری اعلام می‌کنیم که در چنین ساعتی سال گذشته این دانشمند هسته‌ای به شهادت رسید و دشمنان کشورمان باید شاهد انتقامی که دانشجویان ایران از آنان می‌گیرند، باشند.

این فعال دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان به عنوان خط مقدم حرکت‌های آزادیخواهانه بعداز ظهر امروز با تجمع عظیم خود در مقابل سفارت انگلیس در تهران سفیر این کشور را مفتضحانه از ایران اخراج خواهند کرد.

انتهای خبر/ک+

برچسب ها: انگلیس_ایران
نظرات بینندگان