کد خبر: ۲۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۰

یک سلطنت طلب: ایرانی ها رأی می فروشند و با پولش نوروز را جشن می گیرند!!

یکی از مجری-کارشناس های شبکه سلطنت طلب پارس در برنامه اختصاصی خود که به بهانه تحلیل تحولات سیاسی ایران و جهان روی آنتن می رود، مدعی شد حکومت اسلامی به این دلیل انتخابات مجلس نهم را در ماه اسفند برگزار می کند که بتواند در آستانه نوروز رأی مردم را بخرد!
"پرویز قاضی سعید" گفت: «علت اینکه حکومت اسلامی در اسفند ماه انتخابات مجلس را برگزار می کند این است که مردم ایران بنا بر یک سنت کهن و قدیمی، در این ماه خود را برای برپایی جشن عید نوروز آماده می کنند. ایرانیان در آستانه نوروز تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا هر چه بهتر مراسم عید خود را سامان بدهند. مردم برای این کار حتی فرش و جواهرات خود را گرو می گذارند تا مایحتاج خود را تهیه کنند.»
او در ادامه افزود: «حکومت ایران قصد دارد در روزهای پایانی سال، دلالان خود را به میان مردم فرستاده و آرای آن ها را خریداری کند. در واقع با غنیمت شمردن فرصت، از نیاز مردم به پول سوءاستفاده می کند.»!!

قاضی سعید البته درباره انتخابات متعددی که پیش از این در ماه هایی غیر از اسفند برگزار شده است، هیچ توضیحی نداد!
این چهره سلطنت طلب با اظهارات خود، در حقیقت به ملت ایران توهین کرد. در نگاه او ایرانی ها مردمانی هستند که در ازای پول حاضرند رأی خود را هم بفروشند. این طرز تلقی، ریشه در کینه و نفرت سلطنت طلبان از مردم ایران دارد. دلیل اصلی ناراحتی کسانی مانند قاضی سعید از مردم ایران، اتفاق و اتحاد ایشان در کوتاه کردن دست دودمان پهلوی از این مملکت و پیوند ناگسستنی شان با اسلام و روحانیت است.

جام نیوز

نظرات بینندگان